|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spørsmål om katteholdUngene har sååååå lyst på et dyr. Jeg har holdt igjen og holdt igjen, men kjenner at jeg er litt på gli. Hund utgår med høye kneløft, kaniner er søte men jeg har ikke lyst på "burdyr". Jeg liker katter og syns de er fine dyr. Vi bor i 1. etasje i et område med mange katter, så jeg tror en katt ville få det bra hos oss. Vi hadde katt to ganger da jeg var barn, så jeg er ikke helt blank, men har likevel noen spørsmål:
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Spørsmål om katteholdKattedo trenger man strengt tatt kun de første 3 ukene, mens katten holdes innendørs.
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om katteholdVi har alltid hatt katter i oppveksten, opptil flere på en gang og har vært av den gammeldagse sorten med vanlig huskatt som går ute fritt og som avvennes fra kattedo etter en viss kattungetid, og som har fint lite utstyr. Men halsbånd og klorebrett kan kanskje være lurt. Kattemat finner du ut av hva den liker etterhvert, vi ga ofte kokt fisk og tørrfôr. Det beste er vel en kastrert hannkatt (som ikke pisser vondt rundt omkring og som er glad i å slåss) eller sterilisert hunnkatt (det er pes å få gitt p-piller). Vi børstet pelsen en god del i røyteperioden og egentlig ellers i året også, den ene katta elsket det.
![]() |
#4 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Spørsmål om katteholdVi har 3 katter, og av utstyr til dem er:
![]() |
![]() |
|
|