|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Veske til mannEr det ut? Inn?
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Veske til mannKnomo har en del fint syns jeg, og er tilgjengelig via Apples Store, men kanskje litt dyr. Jeg har denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
thirtysomething
![]() Sv: Veske til mannEr det plass til litt annet stæsj også oppi? Mannebeinet det er snakk om har som regel også brus, brilleetui og annet rot også. Og så er det jo slett ikke alltid han drar på pcen, bare masse andre greier som skal være med rundt (ekstra genser, lue osv).
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Veske til mannGubben har også manpurse. Han har en billig en. Litt usikker på hvor han har kjøpt den. Den har plass til laptop, men den har ikke eget rom til den - så den er definitivt ikke optimal.
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: Veske til mannDet er litt lite plass i den veska jeg har, akkurat litt for trang til brusflaske egentlig. Jeg har laptop, kabler, to notisbøker, 1.5 cm med dokumenter og en 2 cm tykk bok. Men det finnes større, jeg kjøpte helt bevisst en smal en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
<*(((<
|
![]() Sv: Veske til mannKnomo har selvsagt større/tykkere vesker også, for eksempel denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
thirtysomething
![]() Sv: Veske til mannDa skal jeg ta en tur innom eplebutikken og se hva de har. Takk for svar begge to!
![]() |
#8 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veske til mannJeg trodde Joey hadde lagt dette dødt for ti år siden?
![]() |
#9 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() Sv: Veske til mannMannen min har en stilig en fra www.timbuk2.com. Han har pc-veske-versjonen av messenger'en. Men ellers mange stilige vesker der! (Og NOK står jo bra i kurs i forhold til $ for tiden) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|