Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken hold-in-strømpis?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-09, 21:27   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken hold-in-strømpis?

Jeg fikk tips om en hold-in strømpebukse som gikk helt opp til under puppene og har sånn gummi eller noe på innsiden øverst, sånn at den holder seg på plass og ikke ruller ned.

Ikke husker jeg hvem som sa det, og ikke husker jeg hvor jeg skulle gå for å få tak i den.

Hvor får jeg tak i den aller, aller beste hold-in strømpebuksen? Det er vitkig at den er rågod på å klemme inn magen, og aller helst litt av kjærlighetshåndtakene også, men det er kanskje ikke vanlig.

(Og hvordan i all verden skriver jeg det riktig? Hold-instrømpebukse ser liksom litt feil ut... Holdin-strømpebukse likeså. Hold-in-strømpebukse, kanskje? )

Gammel 20-10-09, 22:25   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hold-in strømpis?

Ikke akkurat det du spør om, men har du vurdert Spanx?

Her er en versjon:

Gammel 20-10-09, 22:38   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Beregn god tid på do med Spanx.
Og helst ikke ha 5 i promille. Da kan dobesøk bli artige. Har jeg hørt.

Ellers har jeg vært fornøyd med Lindex sine hold-in.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 23:18   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig fornøyd med de Trinny og Susannah strømpiser som jeg har kjøpt i en lokal damebutikk. Har ikke sett dem andre steder enn der (heller ikke på nettet). De koster en 300 NOK stykket. Men de har ikke gummi på kanten, da...

Dem som lager dem, "Cette" selger hold-in varianter i Marinka undertøysbutikkene. Også veldig fornøyd med disse.

(Selv om jeg egentlig er ganske hold-in lei nå, og er begyndt å gi litt pokker i, om jeg ser 5 kg lettere ut eller ej. En lekker og behagelig silke-underkjole skjuler valkene, og det er kult med kjappe dobesøk. )

Gammel 21-10-09, 07:23   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

En lekker og behagelig silke-underkjole skjuler valkene

Det tror jeg neppe er tilfelle på denne kroppen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.