Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Endring av prikk

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 09:13   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Endring av prikk

Går det ann å endre prikkene man gir til andre? Tenker på å rette opp skrivefeil.
Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg gav en prikk i dag, der jeg skulle skrive Kul, men det ble ul.
Jeg klikket på vektskålen igjen, og fikk opp boksen, med kommentaren jeg gav.
Endret til Kul og klikket på Gi tilbakemelding.
Da kom det opp boks hvor det sto at jeg ikke kunne gi flere kommentarer til samme innlegg. Og det er forsåvidt greit nok.
Men, da jeg igjen klikket på vektskåla for å se kommentaren, så sto det Kul, og ikke ul.
Vil medlemmet som jeg gav prikk til se kul eller ul?

Ikke sikkert du skjønte noe av dette, men takk for at du leste uansett.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:13   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikk

Jeg skjønte hva du mente.

Gammel 13-10-09, 09:16   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se på kontrollpanelet ditt, der står alle de siste prikkene du har gitt. Da kan du se hva det står i kommentaren.

Gammel 13-10-09, 09:17   #4
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Wow, du er god, Kate. Det kan blir litt rot og knot når jeg skal forklare.

Gammel 13-10-09, 09:17   #5
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Se på kontrollpanelet ditt, der står alle de siste prikkene du har gitt. Da kan du se hva det står i kommentaren.

Åff kårs.
Nå ble jeg litt flau.

Gammel 13-10-09, 09:18   #6
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det står sikkert "jeg elsker deg, torsk".

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:20   #7
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Har sjekket nå, og det gikk visst ikke ann å endre.
Så da fant jeg ut av det.

Beklager bryderiet her.

Gammel 13-10-09, 09:21   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvis ikke, kan du bare ta kontakt med Esme eller en annen modde, så fikser de det.

Gammel 13-10-09, 09:26   #9
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Så nøye er det ikke. Tror vedkommende vet hva det dreier seg om. Det er bare en prikk. Ikke noe krise.

Gammel 13-10-09, 09:28   #10
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Så nøye er det ikke. Tror vedkommende vet hva det dreier seg om. Det er bare en prikk. Ikke noe krise.

Helt sikker på at du ikke vil at Esme skal endre prikken slik at det blir en kjærlighetserklæring til fisken?

Gammel 13-10-09, 10:08   #11
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Helt sikker på at du ikke vil at Esme skal endre prikken slik at det blir en kjærlighetserklæring til fisken?

Denne kommer til å være artig lenge lenge lenge.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 10:17   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"jeg elsker deg, tosk" - det var jo en trykkfeil med i bildet.

Gammel 13-10-09, 10:19   #13
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Denne kommer til å være artig lenge lenge lenge.

Tenker meg det ja.

Gammel 13-10-09, 10:20   #14
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

"jeg elsker deg, tosk" - det var jo en trykkfeil med i bildet.

Ikke på mitt kontrollpanel. Min kjærlighetserklæring er til fisken og ikke tosken.

Gammel 13-10-09, 10:43   #15
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skriver «Jeg elsker deg, torsk» i alle prikkene jeg gir for tiden, slik at det skal bli mindre jobb på Esme.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 10:45   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og hvis ikke, kan du bare ta kontakt med Esme eller en annen modde, så fikser de det.

Hvis du tør.

Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 10:46   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av Strutsen : 17-01-13 kl 22:58.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 10:50   #18
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg skriver «Jeg elsker deg, torsk» i alle prikkene jeg gir for tiden, slik at det skal bli mindre jobb på Esme.

HVA??? Det har jeg ikke sett noe til!
Jeg tramper i gulvet og sier som mine barn: URETTFERDIG!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.