|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Klær fra StaffJeg har fått litt øynene opp for Staff nå, og synes de har mye kult. Å kjøre stilen helt ut tror jeg blir litt too much for meg, men de har kule klær med litt særpreg og detaljer. Er litt på vei bort fra stroppetopp og cardigan-stilen fra da jeg BARE handlet på Vero Moda for noen år siden.
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra StaffJeg har noe Staff, men kjører ikke hele løpet om du skjønner. Det blir litt too much for meg.
![]() |
#5 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Klær fra StaffJa ikke sant de har fine plagg! Har et annet ankepunkt også, og det er at det er jo veldig lite praktisk med så mye "dingeldangel-klesplagg" lag på lag når man har små unger. Går ett sekund og så har man snørr og leverpostei på 5 plagg liksom.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Klær fra StaffJeg forstår spørsmålet godt. Det er liksom litt min stil, samtidig som jeg synes noe kanskje egner seg bedre for (enda) voksnere damer.
![]() |
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Klær fra StaffJeg elsker Staff.
![]() |
#10 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra StaffJeg synes Staff har mye pent og det kommer jo an på hvordan du kombinerer det om du ser ut som en 70 åring eller 30 åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|