Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Angående BH-størrelse osv.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 14:06   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Angående BH-størrelse osv.

I lys av de mange "bruker du riktig størrelse på Bhen"-trådene kom jeg over dette bildet på http://dagbladet.no:

Kanskje BH hadde vært en idé?

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-

Sist redigert av Blånn : 14-09-09 kl 14:22. Årsak: fikse link...
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 14:10   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Angående BH-størrelse osv.

Her var det mye som kunne vært en idè, men da tenker jeg ikke først og fremst på BH. Hun hadde da usedvanlig flotte pupper selv uten innpakning og støtte.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 14:17   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner virkelig ikke hva man skal med BH når man har figur og pupper som ser slik ut.

(Man må nesten anta at "liker ikke å eksponere puppene mine for mye"-argumentet ikke er gangbart i dette tilfellet, og da er vel eneste grunnen til å skulle bruke en BH å holde puppene på plass – noe som absolutt ikke ser ut til å være av nødvendighet her.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 14:18   #4
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Hadde jeg hatt slike bryst, skulle jeg vært evig lykkelig.

Forresten; linken din er til dagbladet.no ikke vg.no

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 14:23   #5
Blånn

Blånn sin avatar

Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Ok, skjønner at jeg er rar som ville hatt BH på de puppene... Jeg liker det liksom ikke når klærne ligger under puppene - så jeg ville løftet dem litt.

Godt vi er forskjellige...

-Jim Carrey-
Gammel 14-09-09, 14:26   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ok, skjønner at jeg er rar som ville hatt BH på de puppene... Jeg liker det liksom ikke når klærne ligger under puppene - så jeg ville løftet dem litt.

Godt vi er forskjellige...

Ha ha, nei det tror jeg ikke er det som plager denne dama mest, det å ha klær innunder puppene. Da forsvinner liksom hele forutsetningen for å ikle (?) seg noe slikt. Nysgjerrig er den sikkert også, den strømpedrakta.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 14:30   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ligger det ikke alltid klær under puppene? Er ikke det hele poenget med en BH? Om det er BH-en eller genseren som ligger under puppene, spiller vel ikke noen stor rolle, vel? Eller mente du estetisk?

Gammel 14-09-09, 14:31   #8
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke hun hadde behov for BH akkurat.
Men litt mere klær kanskje. Ikke min smak den stilen der.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 14:39   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg føler for å trekke dem litt opp, må jeg innrømme, men det skulle vært interessant å se kreasjonen forfra før en endelig dom.

Gammel 14-09-09, 14:41   #10
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

-Jim Carrey-
Gammel 14-09-09, 14:43   #11
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ligger det ikke alltid klær under puppene? Er ikke det hele poenget med en BH? Om det er BH-en eller genseren som ligger under puppene, spiller vel ikke noen stor rolle, vel? Eller mente du estetisk?

Estetisk. Det jeg ser.... Jeg liker at bh'en ligger under puppen for det ser man ikke utenfra.

-Jim Carrey-
Gammel 14-09-09, 14:46   #12
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Er fascinert av mennesker som ikler seg slikt, fordi de kan (ikke nødvendigvis fordi de bør). Tror ikke jeg hadde gjort det selvom jeg hadde hatt en slik kropp....

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 15:19   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var godkjent forfra. (Men du verden, for en komplett grusom drakt! )

Gammel 15-09-09, 00:05   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Er fascinert av mennesker som ikler seg slikt, fordi de kan (ikke nødvendigvis fordi de bør). Tror ikke jeg hadde gjort det selvom jeg hadde hatt en slik kropp....

For å si det slik: jeg skulle ønske jeg hadde kropp til å gå i en slik drakt, for da skulle jeg tatt på meg noe helt annet og sett smashing ut.

Gammel 15-09-09, 00:43   #15
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det en strømpebukse i helfigur? Slipper jo muffin-bumpen i livet da.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 01:42   #16
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Er det en strømpebukse i helfigur? Slipper jo muffin-bumpen i livet da.

Det er en heldekkende spanx

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.