Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Små føtter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 10:30   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Små føtter

Dette er bare en fjase tråd.. for jeg er nemlig SÅÅÅ misunnelig på dere damer som har så lekre sko dere kan ha flotte antrekk til.
Med str 35 i sko så er 95% av skoene mine hentet fra barneavdelingen. Lekre støvletter går ikke, for jeg har legger tilsvarende en voksen (les:brede og feite) og matcher dermed ikke den pitte lille foten min..

Så jeg dasser rundt i puma sko og joggesko på sommerstid, og så gleder jeg meg litt over at det eneste jeg liker ved vinteren er de nøytrale, svarte ecco skoene mine i semsket skinn.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:43   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Små føtter

Har nesten like små føtter (36) og de er brede, så jeg var veldig fornøyd da jeg oppdaget El Naturalista. De er som skapt for mine føtter

Gammel 11-09-09, 12:48   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duoboots.com

Et kjapt søk på støvletter:

Sitat:

The 28 styles shown below are available in shoe size 35, calf width 30cm.

Sko der inne kommer også i forskjellige vidder.

Gammel 11-09-09, 12:52   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Duoboots.com

Et kjapt søk på støvletter:

Sko der inne kommer også i forskjellige vidder.

Ååååå.. her var det mye lekkert.. Prisene passer ikke helt lommeboka for øyeblikket, men her skal jeg jaggu følge med!

Gammel 11-09-09, 12:52   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Har nesten like små føtter (36) og de er brede, så jeg var veldig fornøyd da jeg oppdaget El Naturalista. De er som skapt for mine føtter

Hmm. De har jeg ikke hørt om. Har de størrelser i 35 også?

Gammel 11-09-09, 12:54   #6
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hmm. De har jeg ikke hørt om. Har de størrelser i 35 også?

Usikker. Men det kan jo hende du passer 36?
Søk her inne, så finner du sikkert noen tråder Vet at jeg ikke er den eneste FP'ere som har El Naturalista.

Gammel 11-09-09, 12:54   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

http://www.shoewawa.com/2005/03/shoes_for_small.html

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:58   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte 35 i sko før, og nå er jeg en liten 36. Det er bedre med en liten 36, ja. Litt mer å velge i.

Gammel 11-09-09, 13:07   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en 35-36 i sommersko og 36 i vintersko. Jeg synes det er lekkert å ha små og nette føtter, jeg. Men det er en utfordring å finne sommersko noen ganger, enkelte 36 er store i str og de fører aldri 35.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:07   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

http://www.shoewawa.com/2005/03/shoes_for_small.html

Hmm.. ikke helt min smak, men ellers tusen takk for tipset.

Gammel 11-09-09, 13:10   #11
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg er en 35-36 i sommersko og 36 i vintersko. Jeg synes det er lekkert å ha små og nette føtter, jeg. Men det er en utfordring å finne sommersko noen ganger, enkelte 36 er store i str og de fører aldri 35.

Ja, som oftest er sommersko det som er vanskligst. Fikk kjøpt meg et par ganske enkle men pene hverdagssko nå i sommer, Merell. Men sliter med å finne feks sandaler for de blir alltid så smale. Jeg har veldig kort fot, str 34 på sandaler, men bred fot, str 36 på sandaler. Så føler til tider at det er håløst å finne passende sko.

Gammel 11-09-09, 13:17   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, "barfotsko" (sommersko og finsko) er vanskelig. De blir alltid bittelitt for store.

Gammel 11-09-09, 13:53   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Du skal ikke til København snart, da? Der er det nemlig en butikk, i Strøget, som har kun små størrelser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.