Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 17:57   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

http://www.noa-noa.dk/main.aspx?lang...openmode=brand (trykk på autumn)

SE de fine frisyrene. Og øyenbrynene. :sikle:

Og masse fine klær syns jeg. Ikke så ÅPENBART Noa Noa alt sammen, om dere skjønner.

Gammel 28-07-09, 18:00   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa høst 09 - sjekk ut!

Å der er bryna mine!!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:00   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye fint, men jeg tror jeg hadde likt bildene bedre om modellene hadde sett levende ut.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:01   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Å der er bryna mine!!

Neida, så frisert er jeg ikke, men mye lekkert var det!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:01   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det så skikkelig utvasket og kjedelig ut alt sammen jeg. Beige, lysebrunt, grått og gammelrosa og sekkete fasonger.

Jeg lurer på om motehjørnet ikke er noe for meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:03   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes det så skikkelig utvasket og kjedelig ut alt sammen jeg. Beige, lysebrunt, grått og gammelrosa og sekkete fasonger.

Jeg lurer på om motehjørnet ikke er noe for meg.

Du Nenne, du Nenne.

Hvilke klær liker du da?

Gammel 28-07-09, 18:04   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mye fint, men jeg tror jeg hadde likt bildene bedre om modellene hadde sett levende ut.

Du mener at de burde smile?
De imiterer jo 20-tallet da, og dette er iallefall hva jeg forbinder med den perioden. Jeg så nå mest på klærne uansett da. Og øyenbrynene!

Gammel 28-07-09, 18:06   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke smile nødvendigvis. Men de så ut som voksdukker, og det distraherte meg såpass at det ble vanskelig å ha fokus på klærne.

Gammel 28-07-09, 18:07   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Du Nenne, du Nenne.

Hvilke klær liker du da?

40- og 50-tallsklær som passer for damer med former. Sterke farger, msaragdgrønt, koboltblått, ceriserosa, turkis, svart, høyrødt/julerødt.

Gammelrosa kan være fint det altså, men ikke i kombinasjon med beige eller lysebrunt.

Alt som kan minne om 70-tallet bør brennes, både når det gjelder farger, fasonger og stoffkvalitet. Et tiår som helst bør gå i glemmeboka én gang for alle.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:08   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Nei, ikke smile nødvendigvis. Men de så ut som voksdukker, og det distraherte meg såpass at det ble vanskelig å ha fokus på klærne.

Hmmm. Jaja, vi er forskjellige. Jeg syns de var nydelige og akkurat passe "rett opp-og-ned" til at man faktisk ser klærne i motsetning til modeller som vilvise frem SEG SELV mer enn klærne.

Gammel 28-07-09, 18:08   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.noa-noa.dk/main.aspx?lang...openmode=brand (trykk på autumn)

SE de fine frisyrene. Og øyenbrynene. :sikle:

Og masse fine klær syns jeg. Ikke så ÅPENBART Noa Noa alt sammen, om dere skjønner.

Jeg leter fortsatt etter den kjolen yngstebarnet ditt hadde på seg under den fotoshuten du viste til.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:10   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Problemet mitt, men det gjelder de fleste moteannonser, og ikke bare denne katalogen, er at modellene er såpass tynne at jeg ikke klarer å få noe inntrykk av hvordan plaggene ville sett ut på MEG. Men det er nå en helt annen sak.

Gammel 28-07-09, 18:10   #13
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sånne øyenbryn.

Klærne var ok de. Ikke heeelt min greie, men likte noe av det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:10   #14
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett meg ut en strikkejakke med korte ermer, den må jeg ha!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:13   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg leter fortsatt etter den kjolen yngstebarnet ditt hadde på seg under den fotoshuten du viste til.

Den tror jeg du sliter med å få tak i.

Gammel 28-07-09, 18:15   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Masse nydelig tøy. Jeg kunne glatt ha gått i det meste der.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:16   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Problemet mitt, men det gjelder de fleste moteannonser, og ikke bare denne katalogen, er at modellene er såpass tynne at jeg ikke klarer å få noe inntrykk av hvordan plaggene ville sett ut på MEG. Men det er nå en helt annen sak.

Det er jo vanskelig å ta høyde for alle kroppsfasonger og størrelser når man skal vise frem en kolleksjon, men jeg skjønner poenget ditt.
De aller fleste må jo uansett prøve klær. Jeg syns ofte skjørt blir mye kortere på meg enn de var på bildene, eller at fasongen overhodet ikke er så fin på ordentlig som på bildene, så vi kan alle bli skuffet. Eller positivt overrasket!

Gammel 28-07-09, 18:16   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt enig med Nenne - Noa Noa har blitt veldig fargeløst. (Les: Det har ikke vært noe særlig i mine grønnfarger på en del sesonger. )

Gammel 28-07-09, 18:18   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

40- og 50-tallsklær som passer for damer med former. Sterke farger, msaragdgrønt, koboltblått, ceriserosa, turkis, svart, høyrødt/julerødt.

Gammelrosa kan være fint det altså, men ikke i kombinasjon med beige eller lysebrunt.

Alt som kan minne om 70-tallet bør brennes, både når det gjelder farger, fasonger og stoffkvalitet. Et tiår som helst bør gå i glemmeboka én gang for alle.

Sterke farger? Gå på Uno.

Og jeg har samme følelsen for 90-tallet.

Gammel 28-07-09, 18:18   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den tror jeg du sliter med å få tak i.

Jeg beskrev den til ei på Noa Noa i Sandvika, som husket den, og sa at den kunne komme tilbake.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.