Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannlig blogger hyller damer 40+

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-09, 09:48   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannlig blogger hyller damer 40+

Jeg synes denne bloggen var så oppløftende å lese.

http://32057.vgb.no/2009/08/21/damer-og-selvtillit/

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 10:18   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannlig blogger hyller damer 40+

Jeg syntes den var fæl. Først er kvinner ute av stand til å ta imot et kompliment fordi de er så usikre. Så får de selvtillit i tyveårene - og da kan det være greit å huske at det er greit med personlighet også. Og så blir man eldre og styggere igjen, og da må man vite at man faktisk er attraktiv. For menn ønsker egentlig disse eldre kvinnene, fordi å få en tyveåring - nei, det toget er jo gått. Dette var bare vås i mine øyne altså.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 10:24   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannlig blogger hyller damer 40+

Hvor kritisk du er Monsoon. Jeg leste jo selvsagt innlegget med 40+ øyne. hehe

Men han setter jo ting på spissen, og en del er jo litt morsomt og litt sant også.

Jeg følte meg truffet av det med selvtillit og ikke like komplimenter. Men jeg ble ikke en sånn hoven 20 åring som han beskriver da.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.