Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnattingssted i Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 10:39   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.832
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overnattingssted i Oslo

Jeg skal begynne på videreutdanning betalt av arbeidsgiver og i den forbindelse blir det noen opphold i Oslo. Lokalene hvor vi skal være ligger nær Plaza, men jeg ser ikke helt for meg at arbeidsgiver vil betale for at jeg overnatter der. Er det noen som har tips til ok steder i nærheten? Grei pris og rent er de eneste kriteriene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:43   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overnattingssted i Oslo

er det best for arbgiver å betale natt for natt? Sånn at det ermeningen at dere skal ligge på hotell og ikke på hybel arbgiver må leie på mnd basis? I så fall hadde jeg bestilt coop hotelltilbud. Det er vel 1098 for 2 netter på enkeltrom. Stort mye billigere enn det får du ikke hotell! Jeg skal straks til Oslo, og bo 4 netter på plaza til kr 2900 totalt. Det er coop sitt dobbeltromtilbud.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:37   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.879
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnattingssted i Oslo

Scandic Hotell Byporten vet jeg mine tidligere kolleger var veldig fornøyd med.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:58   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnattingssted i Oslo

Svigerfar bor mye på hotell betalt av arbeidsgiver i Oslo. Han synes det er best på Scandic Hotell Byporten. Det ligger veldig nærme Plaza også (som jeg tror er hans valg nr 2 og som ikke er så dyrt som man kanskje skulle tenke seg).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:00   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnattingssted i Oslo

Du får forresten gi beskjed når det finner sted. Jeg jobber rett ved Plaza nå (og bor ikke skremmende langt unna heller), og spiser gjerne middag med deg når du allikevel er i byen på kveldstid.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:14   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnattingssted i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Scandic Hotell Byporten vet jeg mine tidligere kolleger var veldig fornøyd med.

Jeg synes også at dette er et veldig greit hotell

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:18   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Overnattingssted i Oslo

Jeg vil også treffe deg når du er i byen.

  Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:19   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.832
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnattingssted i Oslo

Jeg tar selvsagt imot både herlige smilefjes og nydelige Tjorvener når jeg er i hovedstaden. Byporten må jeg sjekke ut, tydeligvis.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no