|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spartacus Forvaltninghttp://www.elektronett.no/default.as...%20Forvaltning
![]() |
#3 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spartacus Forvaltning
Dette lukter lang vei.
![]() |
#5 |
Pulled back in
Nei. Folk som krever såpass store summer av deg for så å love deg store rabatter og i tillegg ikke kan vise til noen referanser er det bare å ligge unna til de har bevist ærligheten sin.
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Spartacus ForvaltningEn kollega skulle verve meg til noe tilsvarende greier med mobiltelefoni. Jeg takket nei. I ettertid viste det seg at det var en av disse klassiske pyramidegreiene. Så nei.
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spartacus ForvaltningDette er jo på linje med hva Obos, Naf osv gjør for sine medlemer, forhandler frem rabatter fordi de representerer et stort volum. Jeg ville dog ha gjort dette annerledes og krevd tilbyderene for en gitt % av omsetningen i stedet for en fast sats fra medlemene...
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Spartacus ForvaltningVel, Aaron, jeg er fullstendig klar over hva Spartacus sier at de gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pulled back in
![]() Sv: Spartacus Forvaltning...og hvor jobber du da Aaron?
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Spartacus ForvaltningOj... Vi er kunde der. Elektrovaacum. Merker litt aggresiv undertone her. Noen som har opplevet noe galt med dette selskapet eller? Vi er ihverfall fornøyde, og har tenkt å utvide med forsikring som de akkurat har lansert. Tidligere har vi bare vært med på strøm og fasttelefon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Spartacus ForvaltningElektroVakuum? Aggressiv undertone, næsj, men når man kommer blodfersk og skriver sitt første innlegg som en hyllest til et firma blir du selvfølgelig mistenkt for å ha googlet firmanavnet ditt og at du prøver å benytte sjansen for å spre gratisreklame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pulled back in
Hehe, neida. Bare litt suspekt at det første innlegget ditt her var et lengre et som snakket kjempepent om Spartacus.
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Spartacus ForvaltningHehe.. jeg søkte etter mer info om Spartacus på Google, og da dukket dette forumet opp. Siden det ble spurt, synes jeg ikke svarene her gav det rette inntrykket. Grunnet til at jeg visste litt mer var fordi jeg hadde deres brosjyre foran meg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|