|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
TittelTøs
|
![]() Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden...når kommer du da? Hvor stort er slingringsmonnet? Sier du ifra om du blir forsinket, selv om det er avtalt xx-tiden? Hadde du ringt og "etterlyst" personen? Når da, isåfall?
Midt i vanskelighetene ligger mulighetene. - Albert Einstein Sist redigert av Strutsen : 13-01-13 kl 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden13-tiden er for meg mellom 12.45 og 13.15.
![]() |
#3 |
er her
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenJeg er enig med kokosbolle, om at 13 tiden er mellem 1245 og 1315.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenFor meg er ett-tiden typisk 12:57. |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden13-tiden er i alle fall ikke FØR klokken 13. Jeg ville tolket det som alt mellom 13 og 13.45, men hadde jeg visst at jeg ikke rakk det før tidligst 13.30, ville jeg sendt en melding og sagt fra.
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenKl 13: Jeg sender melding om jeg er mer enn 5 min forsinket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenJeg hadde blitt så forbanna! Man sender en melding eller ringer om man blir for sen, man gjør bare det, alltid (så fremt man har telefon med seg, noe de aller fleste har). Respektløst er det, helt utrolig ... Jeg hadde nesten begynt å grine av skuffelse om jeg hadde kjøpt inn mat og greier og invitert, og flere av de inviterte ikke dukket opp før lenge etterpå, eller ikke i det hele tatt. Jeg hadde vært skikkelig amper når de kom, med mindre de hadde en fantastisk god forklaring.
![]() |
#11 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenEnig med kokos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden13-tiden for meg er alt fra 12:50 til 13:10. Mere slingringsmonn enn det har jeg ikke. :sær: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenJeg er egentlig like sær som Nin.
![]() |
#15 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden13-tiden er som regel ikke før 13 for meg heller, nei. Men om jeg strekker det: fram til 1330. Jeg forsøker å ringe om jeg vet jeg blir for sen.
![]() |
#16 |
intro
|
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Jeg synes det er veldig respektløst. Jeg har opplevd flere ganger at spesielt en venn aldri kom da han skulle. Etterhvert begynte jeg å invitere ham to timer før alle andre. Han kom sist da og - men ca til tiden. Til slutt sa jeg til ham at jeg inviterer ham sånn at han kommer når det passer meg, med innlagt tid fordi han er helt sløv. |
![]() |
![]() |
#18 |
Textrovert
|
Jepp! Enig.
![]() |
#19 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenJeg sender melding hvis jeg er mer enn 10 minutter forsinket. Og jeg hadde nok etterlyst en person etter 30 minutter når vi snakket om XX tiden, for det er ca +/- 15 minutter i mitt hode.
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenOm jeg sier kl 13, så gir jeg beskjed om jeg blir mer enn 5 minutt for sen.
![]() |
![]() |
|
|