|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?Jeg ønsker meg en krydderoppbevaringsdings til å ha til de aller mest brukte krydderflaskene i på kjøkkenbenken, og tar gjerne i mot tips til en pen sak. Har et forholdsvis moderne og stilrent kjøkken, så bonderomantikk er ikke helt tingen. Den må gjerne romme ca. 6-10 krydderflasker. Mener at IKEA hadde en slik, men finner den ikke på hjemmesiden.
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?NOe sånn da? Kanskje litt lite? Jeg husker det fantes krydderkaruseller tidligere (på det glade 90-tall) De var ganske greie utseendemessig sett. MEN jeg husker ikke produsent. (Trodde det var bodum, men det var liksom feil)
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?Den var veldig fin Bauche, men jeg ønsker meg denne gangen en som man kan putte de orginale krydderboksene i. Lurer på om jeg må en tur på IKEA for å lete etter den forsvunnede krydderkarusell.
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?...Da jeg søkte opp på google bilde, fant jeg noe som dette da...
![]() |
#6 |
Teller ned
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?Da kan jo Irma bestille seg et par Mariebukser også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?Åhlens har hatt en "kurv" til å sette krydder i.
![]() |
#8 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?Takker for tips! Nå har jeg vært på IKEA, men ingen fangst.
![]() |
#9 |
Teller ned
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?Ski storsenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har tips til pen krydderkarusell til å ha på benken?Jeg har en som jeg mener er fra IKEA, den ligger i skal-gis-bort-haugen. Har ikke kamera her nå, men du kan få bilde på MMS hvis du vil, og hvis du liker den er den din.
![]() |
|
|