|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Kaster du/dere mye?Jeg har innsett at litt av ordensproblemene mine i heimen kommer av at jeg kaster for lite, jeg er ikke flink til å kvitte meg med ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Klær etter poden forsvinner ut fortløpende. Til venners barn. Samme med barneutstyr.
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi har blitt mye flinkere. Nå har vi kjøpt oss hus, så det gjenstår å se hvor flinke vi blir til å kaste i fremtiden. Vi har skrotnisse-tendenser begge to.
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har sykt mye barnetøy liggende. Tenkte rydde i dag, men usikker på hva jeg skal gjøre med det. Gi bort eller spare.... Sparer man på barnetøy om man ikke har noen i arverekken sånn umiddelbart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har spart på noe, men sparehaugen har jeg gått gjennom flere ganger og virkelig silt unna. Det er eneste metoden som duger.
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Poden er straks seks år og jeg innser at hans klær fra nå av og kanskje noen år tilbake ikke er noe jeg hadde kommet til å ta frem om jeg noen gang hadde fått en til. Det er jo såfall ennå noen år til... får gi det bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har kastet alt for mye etter ungene (les: gitt bort). Jeg trodde at jeg ikke skulle få flere barn, så når jenta nå melder sin ankomst må jeg kjøpe inn igjen..
![]() |
#9 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg samler på for mye. Målet er å kaste mer, gi bort mer.
![]() |
![]() |
#10 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi bor i leilighet og har rett og slett ikke plass til å ta vare på for mye. Klær som ikke brukes gies bort, og en gang i året har borettslaget containere stående så man kan kaste ting og tang.
![]() |
#11 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi samler på alt for mye, men klær etter snuppa gir jeg bort. Prøver å ha en opprydning et par ganger i året, men alt for mye havner i "får kanskje bruk for" haugen....
![]() |
#12 |
Einsam
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Har samlet alt for mye "i tilfelle". |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi har liten plass og prøver å ha som regel at når noe nytt kommer inn, skal noe gammelt forsvinne ut. Det er ikke alltid så lett å følge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har donert bort en sekk med klær nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Javel
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg tror jeg er ganske flink til å rydde/kaste/gi bort. Men jeg bor i hus sammen med en "hamster"familie. Både mann og barn klarer ikke kvitte seg med noenting.
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi er dessverre altfor lite flinke til å kaste |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi har spart på altfor mye. Har tatt en skikkelig opprenskning nå når vi skal flytte (fyllte en hel container på en dag.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Samler på en god del, mye mer enn vi burde antakelig. Klær etter junior tar vi vare på med vilje da, vi har jo tenkt at han ikke skal forbli enebarn. Vi fikk forresten låne ei boks eller to med klær av et vennepar, så slapp vi ha ti tusen plagg i de minste størrelsene, tenkte vi kan skje kunne gjøre samme tjeneste til noen andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi er også lite flinke til å kaste ting. Der er altfor mye klær etter barna. Har ikke så veldig mange å gi dem til, får prøve å få solgt litt evt gi litt til Fretex... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg samler opp litt i kjelleren som jeg gir bort til de som måtte trenge det jeg har, eller til loppemarked.
![]() |
|
|