Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rød regnkåpe/frakk og sydvest

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-07, 21:09   #1
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Rød regnkåpe/frakk og sydvest

Jeg har kjøpt røde Viking Retro-støvler og ønsker meg så innmari rød regnkåpe og sydvest. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
Støvlene ser forøvrig slik ut:

Vedlagte bilder
Filtype: gif 1-245-10.gif (21,5 KB, 11 visninger)
Gammel 07-07-07, 21:28   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rød regnkåpe/frakk og sydvest

www.ilsejacobsen.no

Fåes kjøpt på Ski Storsenter og på nett. Og en del andre butikker Koster 1499,-

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 14:57   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra IJ har jeg også, veldig flott i fasongen, feminin!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 18:08   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes du burde gå for en annen farge enn rødt jeg da Blir litt vel mye med så mye rødt. Men kule støvler! Ilse jacobsen regnfrakk i eggehvit hadde vært tøft til!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 18:12   #5
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ilse Jacobsen sine regnfrakker er pene. Koster de 1499,- overalt? Eller kan man spare noen hundrelapper på et smart kjøp et eller annet sted? Noen som vet?

Og får man med sydvest på kjøpet?

Sist redigert av m|nken : 08-07-07 kl 18:17. Årsak: Tilleggspm
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 18:15   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det blir kult med alt i rødt. Frisker opp i regnværet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 18:59   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Ilse Jacobsen sine regnfrakker er pene. Koster de 1499,- overalt? Eller kan man spare noen hundrelapper på et smart kjøp et eller annet sted? Noen som vet?

Og får man med sydvest på kjøpet?

Jeg fikk med sydvest til 1499,- Sydvesten er one size og passer ikke mitt store hode

Kanskje det er noe å spare på å kjøpe i Danmark, det vet jeg dessverre ikke noe om. Kanskje brukt på www.trendsales.dk ?

Jeg har i svart og er veldig fornøyd med min

Gammel 31-07-07, 00:12   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Latexanita.

Gammel 31-07-07, 16:27   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av latexanita, her.

hei,jeg har masser med regnkåper og kanske en til deg ka e din størrelse?du kan se mina bilder her (link slettet av moderator)

Selger du mye av dette?

Sist redigert av Adrienne : 09-08-07 kl 08:19.
Gammel 31-07-07, 17:50   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Søren og, får ikke lagt ut bilder av de fine regnfrakkene på hjemmesiden som er nevnt her...

Gammel 31-07-07, 18:17   #11
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av latexanita, her.

hei,jeg har masser med regnkåper og kanske en til deg ka e din størrelse?du kan se mina bilder her (link slettet av moderator)

Dette er ikke seriøst sant? :naiv:

Sist redigert av Adrienne : 09-08-07 kl 08:21. Årsak: Fjernet link
Gammel 31-07-07, 23:50   #12
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nei det håper jeg virkelig ikke. Etter å ha tittet og ledd meg gjennom bildene på nettsiden så fant jeg ut at dette må være av en mann. Må innrømme at ansiktsbildene skremte meg så voldsomt at jeg tror jeg kommer til å ha mareritt i natt :noia: :svett:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 07:54   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Nei det håper jeg virkelig ikke. Etter å ha tittet og ledd meg gjennom bildene på nettsiden så fant jeg ut at dette må være av en mann. Må innrømme at ansiktsbildene skremte meg så voldsomt at jeg tror jeg kommer til å ha mareritt i natt :noia: :svett:

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 07:54   #14
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt kan det være seriøst. Der finnes mange forskjellige intresser blandt folk og noen deler mer enn andre.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 20:04   #15
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Selvsagt kan det være seriøst. Der finnes mange forskjellige intresser blandt folk og noen deler mer enn andre.

Det er nok seriøst ja. H*n surfet nok rundt på nett med tema "regnfrakk" og er garantert fetisjist.

Gammel 01-08-07, 20:06   #16
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det er nok seriøst ja. H*n surfet nok rundt på nett med tema "regnfrakk" og er garantert fetisjist.

Men det er nok ikke helt passende sammen med barnevogn. Ifølge mitt hode. Tenker litt "kvadraturen" området i Oslo når jeg ser bildene.

Gammel 01-08-07, 20:14   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Men det er nok ikke helt passende sammen med barnevogn. Ifølge mitt hode. Tenker litt "kvadraturen" området i Oslo når jeg ser bildene.

Regnfrakk og latexfetisjisme kombinert med barnevogn syns heller ikke jeg passer sammen.

Leste om et regnfrakkfetisj-par i Oslo (boka "Oslos Underliv") som hadde et helt rom fullt av regnfrakker.
De hadde en sønn på rundt 8 år, og hadde fått noen spørsmål fra både han, hans venner og andre besøkende - vedrørende rommet med det rare i....

Gammel 01-08-07, 20:33   #18
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

For øvrig samme støvler som jeg kjøpte tidligere å vår. Uten at det hjalp deg videre...

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 20:09   #19
anita1
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: sweden
anita1 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

hei alle!
jeg er seriøs og er en mann riktig, men jeg synes ikke jeg er skremmende,som noen sier her nedenfor. Jeg samler påregnkåper,og har veldig mange i ulike størrelser og farger, selger en del de er veldig fine og er i perfekt stand,send meg e mail om noen vill ha kontakt, er en fin mann,jente hi hi.

anita1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 20:24   #20
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

feil forum...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.