Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som har sett Istid 3 i 3D?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-09, 11:31   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som har sett Istid 3 i 3D?

Var den bra i 3D?

Var brillene dere fikk i samme størrelse eller har de mindre for barn?

Har mest lyst til å se filmen i 3D, men tanken på å sitte over 1,5 time med slike briller på (som aldri passer til meg eller Storebror) frister ikke så veldig.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 11:32   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?

Jeg har. Alle brillene var i samme størrelse. Brillene denne gangen var bedre enn de jeg har fått før synes jeg. Og det var VIRKELIG verdt det altså. Den er helt rå i 3D. Det er noen scener der hvor man blir sjøsyk sånn ca.

Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 11:40   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett den i 3-D, men jeg så Bolt, som har de samme brillene. Jeg syns de var ubehagelige, de klemte på et punkt på nesa som gjorde meg kvalm. Glittergutten tok av seg sine etter 15 minutter og så resten av filmen uten. Det er jo ikke så gøy, alt blir blurry.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 11:43   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så Istid 3 i går, og valgte den vanlige versjonen. Jeg liker ikke 3D. Vi prøvde oss på det da vi så Bolt, men det var ingen suksess. Nå har ikke jeg samsyn på øynene, så jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg fikk ikke noe utav det, pluss at brillene var vonde å ha på. Sønnen min gjorde det samme som glitterbarnet, nemlig tok av seg brillene og valgte å se uten. Så det var penger ut av vinduet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 11:49   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er dere sikre på at det er de samme brillene da? Sist jeg var på 3D var det noen briller som var utlånsbriller og grusomme å ha på. De klemte på nesa og bak øret og jeg ga dem opp. Istidbrillene er en type man får til odel og eie. De er som billige solbriller omtrent å ha på. Jeg har veldig stort hode, men de passet helt greit på likevel.

Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 13:09   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, hvis de er til odel og eie er det nok ikke de samme. De vi hadde på Bolt, som brukes på alle 3-D-filmene vi har sett i vår, var som billige, ubehagelige solbriller.

Gammel 02-07-09, 13:31   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja, de långreiene er helt grusomme - jeg har også endt uten noe med de der. Disse er engangs og helt greie å ha på i halvannen time.

Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 19:28   #8
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da tar vi sjansen på 3Dvisning.

Gammel 05-07-09, 10:29   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Arkana, hvordan funket det? Vi skal på kino i dag, og vil ikke se den med de ubehagelige utlånsbrillene.

Gammel 05-07-09, 15:09   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Dette lurer jeg også på. Skal også se denne i dag.

Gammel 05-07-09, 15:55   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Ringen var det kun én størrelse på brillene.

Gammel 05-07-09, 18:04   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Safran: Var det de utlånsbrillene, eller fikk dere dem med?

Vi endte for øvrig opp å se den i vanlig, Glitterbarnet ville ikke se den i 3-D. Vi har prøvd oss på både BOLT og Monsters vs. Aliens tidligere, og han har alltid tatt dem av. Den var mer enn god nok uten 3-D også.

Gammel 05-07-09, 18:26   #13
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Arkana, hvordan funket det? Vi skal på kino i dag, og vil ikke se den med de ubehagelige utlånsbrillene.

Jeg kom heldigvis på i tide at det skulle være bursdagsselskap for Lillebror denne helgen. Så det blir kino neste helg.

Gammel 05-07-09, 19:53   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Safran: Var det de utlånsbrillene, eller fikk dere dem med?

Utlånsbriller, ja.

Gammel 05-07-09, 20:18   #15
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Ang. Oslo: På Colosseum 1 vises Istid 3 med nytt 3D lerret og forbedred teknologi. Der kjøper du briller til 10 kr som du eier og kan bruke igjen. Istid 3 er utrolig å se der i 3D! På Ringen kino og de andre salene som har 3D på Colosseum, så låner du briller og teknologien er en anelse dårligere enn på den store salen på Colosseum.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 20:19   #16
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

De brillene er forresten ganske så behagelige å ha på.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 20:23   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så Istid 3 i 3D på kino i Drammen, med utlånsbriller. Jeg var ganske skeptisk, fordi jeg har aldri fått noe ut av 3D før pga manglende samsyn. Likevel, i Drammen funka det overraskende godt og brillene var greie å ha på seg.

Gammel 05-07-09, 21:12   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er det sånn det henger sammen ja. Vi så den på Colosseum - og var fornøyde med de nye brillene.

Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 21:13   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

teknologien er en anelse dårligere enn på den store salen på Colosseum.

Javel? Kan du forklare?

Gammel 05-07-09, 23:46   #20
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Synes det var bra på Ringen også, jeg. Akkurat tilbake nå! Utlånsbrillene funket fint, men seg litt ned på nesa av og til. Men det gjorde ingenting.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.