|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Noen som har sett Istid 3 i 3D?Var den bra i 3D? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Jeg har. Alle brillene var i samme størrelse. Brillene denne gangen var bedre enn de jeg har fått før synes jeg. Og det var VIRKELIG verdt det altså. Den er helt rå i 3D. Det er noen scener der hvor man blir sjøsyk sånn ca. |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Jeg har ikke sett den i 3-D, men jeg så Bolt, som har de samme brillene. Jeg syns de var ubehagelige, de klemte på et punkt på nesa som gjorde meg kvalm. Glittergutten tok av seg sine etter 15 minutter og så resten av filmen uten. Det er jo ikke så gøy, alt blir blurry.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Vi så Istid 3 i går, og valgte den vanlige versjonen. Jeg liker ikke 3D. Vi prøvde oss på det da vi så Bolt, men det var ingen suksess. Nå har ikke jeg samsyn på øynene, så jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg fikk ikke noe utav det, pluss at brillene var vonde å ha på. Sønnen min gjorde det samme som glitterbarnet, nemlig tok av seg brillene og valgte å se uten. Så det var penger ut av vinduet.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Er dere sikre på at det er de samme brillene da? Sist jeg var på 3D var det noen briller som var utlånsbriller og grusomme å ha på. De klemte på nesa og bak øret og jeg ga dem opp. Istidbrillene er en type man får til odel og eie. De er som billige solbriller omtrent å ha på. Jeg har veldig stort hode, men de passet helt greit på likevel. |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?OK, hvis de er til odel og eie er det nok ikke de samme. De vi hadde på Bolt, som brukes på alle 3-D-filmene vi har sett i vår, var som billige, ubehagelige solbriller.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Ja, de långreiene er helt grusomme - jeg har også endt uten noe med de der. Disse er engangs og helt greie å ha på i halvannen time. |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Safran: Var det de utlånsbrillene, eller fikk dere dem med?
![]() |
#13 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?
Jeg kom heldigvis på i tide at det skulle være bursdagsselskap for Lillebror denne helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Ang. Oslo: På Colosseum 1 vises Istid 3 med nytt 3D lerret og forbedred teknologi. Der kjøper du briller til 10 kr som du eier og kan bruke igjen. Istid 3 er utrolig å se der i 3D! På Ringen kino og de andre salene som har 3D på Colosseum, så låner du briller og teknologien er en anelse dårligere enn på den store salen på Colosseum.
![]() |
#16 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?De brillene er forresten ganske så behagelige å ha på.
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Vi så Istid 3 i 3D på kino i Drammen, med utlånsbriller. Jeg var ganske skeptisk, fordi jeg har aldri fått noe ut av 3D før pga manglende samsyn. Likevel, i Drammen funka det overraskende godt og brillene var greie å ha på seg.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Er det sånn det henger sammen ja. Vi så den på Colosseum - og var fornøyde med de nye brillene. |
![]() |
![]() |
#20 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?Synes det var bra på Ringen også, jeg. Akkurat tilbake nå! Utlånsbrillene funket fint, men seg litt ned på nesa av og til. Men det gjorde ingenting.
![]() |
|
|