|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Før verdivurderingShainer man boligen før verdivurdering?
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Før verdivurderingNope.. jeg shina ihvertfall ikke før verdivurdering .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Før verdivurderingVi tok en vanlig opprydning før verdivurdering. Prøvde å tenke på at vi måtte vise fram alle rom til en ukjent person, fjernet det som hindret sikten og som var unødvendig rot. Kjellerboden var f.eks. full av det vi vanligvis lagrer der, på vaskerommet var det masse skittentøy i kurvene sine, jeg hadde tatt høyde for at megleren skulle titte inn i skapet under kjøkkenvasken. Det var ikke jeg som var hjemme ved befaringen, men jeg tenker at megleren ser på planløsning, overflatene, hvor nylig det er pusset opp, om det er åpenbare store mangler eller skader som plasserer boligen i kategorien oppussingsobjekt.
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Før verdivurdering
Jeg vet ikke hva vi skal ta, men badet vårt er nytt og i tillegg ganske nyvasket, så akkurat DER kan jeg ta det med ro.
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Før verdivurderingNei, ikke nevneverdig. Jeg liker å ha det nogen lunde når jeg slipper folk inn i heimen min, men tar ikke fatt på voldsom rengjøring og rydding.
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Før verdivurderingRyddig og pent, ikke noe mer. Vi har hatt to meglere det siste halvåret, han siste sa innstendig at vi ikke trengte å shine fullstendig. De er jo drillet i å se potensialet uten at det ser visningsklart ut. Men ha ga råd om hva vi burde gjøre før salg. F.eks IKKE pusse opp badet nede.
![]() |
|
|