|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Glutenfrie kanelboller og rusbrusHvordan lager man glutenfrie kanelboller best? Som vanlig bare bytter ut melet med glutenfritt mel, eller er det en annen lur måte? Og finnes det glutenfri rusbrus? Jeg skal arrangere utdrikningslag og ser ikke helt for meg å gå rundt med vinflasken på innerlomma til bruden. Hun drikker ikke sprit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glutenfrie kanelboller og rusbrus
Det er sprit i rusbrus, vel. Men det skulle vel ikke være gluten i noen av dem.
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Glutenfrie kanelboller og rusbrusDrikker hun ikke øl? Aas har glutenfritt øl, eller coronas. Sist redigert av Benzo : 15-06-09 kl 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Princess Skids and Scars
|
Ah, er coronas glutenfritt? Nei hun drikker ikke øl, men jeg tror det er fordi hun tror det er gluten i alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() |
#6 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Glutenfrie kanelboller og rusbrusJeg har gode oppskrifter på glutenfrit kanelboller, men det er som de sier vanskelige å få til. At de blir tørre er ikke største problemet, men å få de formet til snurrer er verre om du ikke har lekt med glutenfri deig før. Det er som å bake med melis, nesten umulig og krever trening. Har du lyst til å forsøke skal jeg gjerne hjelpe deg, gi meg en lyd i så tilfelle.
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Glutenfrie kanelboller og rusbrusVi hadde utdrikningslag i helga, og vinkartong (hvitvin) til bruden lå i kjølebagen sammen med ølen til forloverne hele dagen. Farta ikke så voldsomt, men litt må man alltids ha med seg, og en liten 2-liters kartong med vin var ikke så halvgærent uhåndterlig, altså.
![]() |
|
|