Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Beslutningsvegring (ferie)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 23:24   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Beslutningsvegring (ferie)

Min mann blir 50 i februar.
Vi har tenkt på Sør-Afrika (for farlig), Cruise (for stivt og bundet), etc.

Vi veksler så fælt. Mannen har vært på slike dyre "spandert av søster-turer" til Brüssel, Canada, USA, etc. Ambassadør-diplomat-type-ting.
Pluss 14 dager på Ibiza på grisefylla for "100" år siden, og en tur til Tyrkia da han/vi var separert i fjor hos en kamerat som bor der.

Jeg har kun vært sydlig på en alenetur til Gran Canaria en jul/nyttår.

Nå vet vi overhodet ikke hvor vi skal dra, men har funnet ut at vi vil ha:

Litt sommervarme i februar, fra ca 17. februar og i 14 dager. (20 - 29 grader celsius på dagtid, og "fint-vær-hele-tiden-prognose".

Kan noen gidde å anbefale en tur til oss?

Kriterier: Mulighet for avslapning, helst havutsikt fra en balkong, hotell/leilighet, kort avstand til strand/hav, gjerne fasisliteter som spa og uteliv i ikke for fjern avstand, men likevel "småbymuligheter med pub", restauranter vi kan oppsøke å spise god mat, ja.....og ca +- 20 000. Ikke MYE over, og All Inklusive er ikke så interessant lenger, for vi vil ha mulighet til å velge middagssted og middag hver dag.

Store krav?

Dere som er litt reisevant, gidder dere å lete litt sammen med/for meg?

Det er vel greiest med Charter???

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.