Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllupsgave til noen som har alt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 23:15   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Bryllupsgave til noen som har alt?

Vi skal i bryllup til sjefen til mannen 30. mai.
De har alt de trenger, og har ikke ytret noen ønsker egentlig. Tror rett og slett de ikke ønsker seg noe annet enn at vi kommer, men vi vil jo gjerne gi dem noe.

Hva gir man til slike mennesker da?

Tenkte på spabehandling, men om begge skal få noe utav det blir det kostenes veldig mange penger altså.

Jeg vet heller ikke helt hvor mye vi skal bruke, vi fikk en utrolig flott keramikkfigur som er sikkert 1 meter høy og sikkert utrolig dyr da vi giftet oss, men denne var fra hele firmaet på en måte. Så blir litt usikker.

Hjehehelp.

Gammel 07-05-09, 23:17   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsgave til noen som har alt?

Champagne eller lagringsvin.

Gammel 07-05-09, 23:22   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hm, ikke så dumt kanskje. Jeg har forøvrig ikke peiling på slikt. men det kan man vel alltids gjøre noe med da.

Vil gjerne ha flere tips ja

Gammel 07-05-09, 23:27   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Dyr og god olivenolje, eddik
røykalaks
spekeskinke
Altså god og litt luksuriøs mat. Finnes masse spesialbutikker som sikkert kan gi dere gode tips.

Ellers en bærbusk eller lignende hvis de har hage.

Teaterbilletter

Gammel 07-05-09, 23:31   #5
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Gavekort hos ett kunstgalleri.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:41   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere fra jobben som er bedt? Foreslå i så fall en spleisegave - og betal dere ut av problemet...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 00:28   #7
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gavekort synes jeg er ganske greit å gi til de som har det meste, finn ut hva slags interesser de har, og kjøp gavekort ut i fra det.
Ellers så synes jeg også det er fint å gi hele ting, altså ikke deler av et service eller sausnebb ol, men feks lampe, dessertsett, sengesett and so on, og de fleste ting kan jo byttes, selv om man helst vil treffe hodet på spikeren, lykke til å kos deg i bryllup.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 08:29   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Både vin og teaterbilletter er gode forslag. Eller gavekort på opplevelser?
Spleis med andre kolleger og kjøp gavekort på spa, matlagingskurs, reise, en lokal restaurant av det bedre slaget eller sesongbilletter til idrett/teater/opera/fyll inn noe de liker.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 12:23   #9
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette har vi gitt bort i flere bryllup i det siste, med stor suksess. Vi har merket flaskene med når de skal drikkes, feks 1-års bryllupsdag, 5-års bryllupsdag osv, og det har gjort stor lykke.

Gammel 08-05-09, 14:20   #10
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hiver meg på vin-anbefalingene. Det får man jo aldri nok av! Spør de som jobber på polet, jeg har veldig god erfaring med det.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 14:33   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det hadde vært kult å få laget et ambigram eller en fint monogram av navnene deres.

Gammel 08-05-09, 14:49   #12
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Gode varme sitteunderlag eller et godt ullpledd.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 14:56   #13
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg stjal en idè jeg så på nett da vi skulle gi bryllupsgave til mannens fetter. De fikk 3 flasker vin, som skulle være på topp om hhv. 1, 5 og 10 år. Flaskene ble merket med dato for den aktuelle bryllupsdagen.
Så er det bare å krysse fingrene. essimist-realist:

Edit: ser IOA allerede har foreslått det. Og slenger meg på med 'stor lykke'-erfaring.

Gammel 08-05-09, 15:10   #14
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fenalår!

Gammel 08-05-09, 18:25   #15
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Syns den vinideen var veldig fin jeg og altså

Tenker også litt på å kjøpe Rørospledd. De bor i en gammel tømmerbolig og jeg tror et pent Rørospledd ville passet hjemme hos de, såfremt man ikke kjøper et med elger på eller liknende da
Jeg fikk jo selv et nydelig et i lilla av Spoon, Guniss og Tussilago til bursdagen min, og jeg bruker det hele tiden.

Tusen takk for tips alle sammen

Gammel 08-05-09, 18:40   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rørospledd er jo kjempefint da. Og de kan sikkert få byttet om de ikke liker utseendet.

Ellers var vinideen god ja

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 19:23   #17
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå tenkte jeg først at det var litt sært å gi gris i bryllupsgave, men så innså jeg at denne dagen har vært lang og seig.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 19:27   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Rørospleddene er kjempedeilige da.

Hva med de 3 vasetypene fra Finn Schjøll?

Gammel 08-05-09, 19:37   #19
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Gode, litt eksklusive håndklær?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 20:31   #20
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

En tur med luftballong? Det fikk vi når vi giftet oss. Veldig gøy.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.