Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 22:51   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Vi har ikke brukt støvler så mye, men jeg tror vi trenger et par til frøkna. Hun skal på skolen til høsten, så jeg håper jeg kan kjøpe de såpass store at de passer henne til høsten også. Har tatt meg en butikkrunde i dag for å se hva som finnes. Bruker førsteklassinger rosa støvler med masse mønster på? Jeg fant noen fine, litt høye Viking, sorte, men de hadde jo ingen hæl, var helt flate. Kan det være noe behagelig? Er egentlig noe slikt jeg har sett for meg.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:56   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Min 6-åring har Bogs fra www.stovelbutikken.no . Varme, pustende og høye.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 23:08   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.820
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Rosa holdt til første uka i 1. Kl, så forsvant rosa totalt.... Rosa er ikke inne på vår skole....

Men de vokser gjerne mer om sommeren, spørs om det holder? De skal vel ha uteskole, så hun må ha skikkelige gummistøvler fram til frosten, ville jeg tro.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 23:54   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Rosa var også helt ute her ganske så fort etter skolestart. Hunter støvler med fleecesokker er populært hos oss, men de er jo forbeholdt barn med smale føtter.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 08:33   #5
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Min ville ha røde treton støvler hun.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 08:57   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Min frøken liker ikke rosa nå heller, hun, men jeg ser jo at det er det som det er mest av i butikkene. Hvor får man tak i Hunter støvler til OK pris?

Ja, de har uteskole en dag i uken så vidt jeg vet samt turdag en dag i uken.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 09:18   #7
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Maisi har støvler fra NoaNoa. De er smale og høye og veldig fine.

Veldig greit med høye støvler også på barn, vet ikke hvor mange ganger jeg vi stoppet på tur for å plukke ut pinner ol. fra ungenes støvler.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 09:22   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Jeg har kjøpt støvler til snuppa som begynner på skolen til høsten. De er grå og med rockedekor; og dermed forholdsvis kjønnsnøytale. Både hun og broren syntes de var skikkelig stilige.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:08   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Min bryr seg fint lite. Rosa er fortsatt pop her, og hun går i 3 klasse. Hun syns det er finest med høye støvler, gjerne med snøring øverst, men hun bruker det hun får beskjed om enn så lenge. Måtte det vare evig.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 11:07   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har kjøpt støvler til snuppa som begynner på skolen til høsten. De er grå og med rockedekor; og dermed forholdsvis kjønnsnøytale. Både hun og broren syntes de var skikkelig stilige.

Hvor fikk du tak i det?

Skoby hadde sorte høye med hest på, merket Angell tror jeg. Aner ikke hvordan de er. Hest er stas, så hun ville nok likt dem.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 11:13   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor fikk du tak i det?

Jeg kjøpte dem til kr 29 på økonomisko, og tenkte at til den prisen så fikk hun heller kaste dem hvis de var ubehagelige. Men det var de visst slettes ikke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 11:17   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Jeg tar henne med til Skoringen eller Eurosko og lar henne velge de hun liker best. Passer de foten så kjøper vi dem. :enkel:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 13:51   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Ja, jeg tenker å ta henne med selv og la henne velge. Arv er ikke noe spm da lillebroren er så liten i str i forhold til henne, at det vil ta årevis før han passer dem.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 13:51   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjøpte dem til kr 29 på økonomisko, og tenkte at til den prisen så fikk hun heller kaste dem hvis de var ubehagelige. Men det var de visst slettes ikke.

Da skal jeg kikke der, takk.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:47   #15
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.776
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Hunter på jentene her i huset inkl mor.
OG de ble kjøpt av MIN mor.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 23:24   #16
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Fortsatt godkjent med rosa på slutten av 2. klasse her konstaterer jeg. Ikke hørt noe spesielt om at det er ut heller, verken på det ene eller det andre. Så litt rosa her og der er helt ok, men også andre farger, og mer svart merker jeg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 12:17   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Ilse Jakobsen har jo fine støvler, men til en avsindig pris for et par støvler til barn.

  Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 14:57   #18
annelise
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 6
annelise har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Hos oss er det Ilse og Hunter som står høyest i kurs. Men i sist uke kjøpte jeg mørkeblå Viking seilerstøvler til eldstejenta (14) som ble brettet ned skaftet på...og det slo godt ann. Sa jeg: Lenge leve 80-tallet...... :-)

annelise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 20:28   #19
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.820
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Så akkurat at de har kuule svarte støvler fra Roots, de ser ut som ridestøvler. Fra str 28, fin pris. Er det Eurosko som har Roots?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 20:41   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags støvler bruker skolebarn (jenter)?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Så akkurat at de har kuule svarte støvler fra Roots, de ser ut som ridestøvler. Fra str 28, fin pris. Er det Eurosko som har Roots?

Ja, det er kanskje det? Får ta en titt der etterhvert.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no