Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-09, 19:54   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?

Jeg har cellulitter på ræva og øverst på lårene, er ikke sånn ekstremt men jeg synes likevel det er dritstygt!! Trener mye og skrubber med peeling, drikker mye vann og har et normalt kosthold. Finnes det ingen mirakelkur???

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 20:34   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?

Don`t think so.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 20:42   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns at det hjelper med Niveas cellulittkrem (og kanskje andre også) om det masseres inn hardt. Om det er massasjen eller kremen som gjør mest nytte vet jeg ikke, men det gir resultat. Da mener jeg steinhard vond massasje som noen annen må gjøre for du får det ikke til godt nok selv. Og man må fortsette og fortsette, for slutter man er man snart tilbake til normalen igjen. 2-3 ganger i uken må man gjøre det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 20:44   #4
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg syns at det hjelper med Niveas cellulittkrem (og kanskje andre også) om det masseres inn hardt. Om det er massasjen eller kremen som gjør mest nytte vet jeg ikke, men det gir resultat. Da mener jeg steinhard vond massasje som noen annen må gjøre for du får det ikke til godt nok selv. Og man må fortsette og fortsette, for slutter man er man snart tilbake til normalen igjen. 2-3 ganger i uken må man gjøre det.

Huff høres slitsomt ut! he he. verst for samboeren min som må gjøre det da hehe
Hvor kjøpes denne kremen da?

Gammel 05-05-09, 20:46   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste som virkelig hjelper er vel å ikke ha noe underhudsfett. Jeg tror man legger mye mer merke til egne cellulitter enn hva andre gjør. Jeg har lært meg å gi blaffen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 20:48   #6
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal teste ut dette på fredag. Får det kjempebillig, så da taper jeg nesten ingenting om det ikke har noe for seg. Jeg vil prøve for å få strammet opp huden litt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 20:58   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Huff høres slitsomt ut! he he. verst for samboeren min som må gjøre det da hehe
Hvor kjøpes denne kremen da?

Jeg er ikke helt sikker, jeg har kjøpt den i Frankrike, men den burde finnes i Norge også. Det finnes en gelé-variant også, men den er ikke like bra til massasjen. Om du ikke får tak i den så prøv noen annen krem-variant og steinhard massasje. Huden skal flytte på seg så langt som mulig og det skal ikke være behagelig.

Gammel 05-05-09, 21:08   #8
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg skal teste ut dette på fredag. Får det kjempebillig, så da taper jeg nesten ingenting om det ikke har noe for seg. Jeg vil prøve for å få strammet opp huden litt.

spennende da! Gi meg gjerne en oppdatering! er villig til å legge ganske mye penger i det om jeg vet at det hjelper.

Gammel 05-05-09, 21:15   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Joda, voldsom massasje hjelper.
Det er dritvondt men det hjelper.
Borte blir de nok ikke, men igjen, det hjelper.

Det å være brun gjør også at man ikke legger så gådt merke til dem.

Gammel 05-05-09, 21:35   #10
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Det hjelper å ta strøm (sånn bailine). Man får opp blodsirkulasjonen og får "glattet" ut litt. Men helt borte blir det vel aldri dessverre.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 21:36   #11
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Min appelsinhud forsvant nærmest da jeg gikk på Ketolyse-kuren. Og det var nok ikke bare fordi jeg gikk ned i vekt, for jeg har gått ned i vekt med andre metoder før, og da forsvant den ikke.

Nå er den tilbake da. :27 uker på vei med tvillinger og + 10 kg:

Gammel 05-05-09, 22:32   #12
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du hørt om kopping? Det er en form for behandling hvor det settes vakum på huden. I praksis vil det vel utgjøre samme effekt som hard massasje. Har hørt flere som mener at det virker, men har ikke gjort det selv.

Gammel 12-05-09, 20:01   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke helt jeg, men jeg hadde celulitter før men etter jeg har så og si sluttet mad Bonaqua/Farris ol, samt gått ned mange kilo er de borte. Drikker minst 2 liter vann om dagen. Har ikke gjort noe for at de skal gå bort, men plutselig så jeg at de var borte.

Gammel 12-05-09, 20:06   #14
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

spennende da! Gi meg gjerne en oppdatering! er villig til å legge ganske mye penger i det om jeg vet at det hjelper.

Jeg gjorde det ikke. Fant ut at man ikke skal dusje på tre dager etter behandlig, og siden jeg skulle på fest på lørdag, så fant jeg ut at jeg må vente litt. Skal prøve nærmere sommeren.

Gammel 12-05-09, 20:06   #15
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hört at regelmessig massasje (tre ganger i uken) paa treningsapparatet Powerplate ( http://www.powerplate.com/ ) gjör underverker. Jeg er ikke plaget selv, men har truffet flere som trener der som sier det er det beste de noen gang har prövd. Men om treningsstudioene i Norge har faatt dette vidunderapparatet enda, vet jeg ikke.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 20:08   #16
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har hört at regelmessig massasje (tre ganger i uken) paa treningsapparatet Powerplate ( http://www.powerplate.com/ ) gjör underverker. Jeg er ikke plaget selv, men har truffet flere som trener der som sier det er det beste de noen gang har prövd. Men om treningsstudioene i Norge har faatt dette vidunderapparatet enda, vet jeg ikke.

Jeg har prøvd Powerplate, og ble så til de grader rista at jeg fikk verdens verste hodepine etterpå.

Gammel 12-05-09, 20:09   #17
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg har prøvd Powerplate, og ble så til de grader rista at jeg fikk verdens verste hodepine etterpå.

Der hvor jeg trener, har de tvungen introduksjonstime slik at man skal laere aa bruke den slik at man ikke blir ristet. Det er bl.a. veldig viktig at man spenner musklene slik at hodet holdes stille. Og en rekke andre ting.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 20:10   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hjelper å være tynn, tynn...

Jeg er ikke tynn, men har ikke likevel, tror jeg. Bare hvis jeg kniper sammen magefettet (Og det gjør jeg neppe offentlig!).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 20:22   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det hjelper å være tynn, tynn...

Jeg hadde cellulitter selv da jeg veide 40 kg og hadde en BMI på under 16. :deler: Noen av oss er bare sånn skrudd sammen, er min teori.

Gammel 12-05-09, 21:00   #20
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg hadde cellulitter selv da jeg veide 40 kg og hadde en BMI på under 16. :deler: Noen av oss er bare sånn skrudd sammen, er min teori.

Jeg tror at det er mye arvelighet i det også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.