|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Jeg har cellulitter på ræva og øverst på lårene, er ikke sånn ekstremt men jeg synes likevel det er dritstygt!! Trener mye og skrubber med peeling, drikker mye vann og har et normalt kosthold. Finnes det ingen mirakelkur??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Don`t think so.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Jeg syns at det hjelper med Niveas cellulittkrem (og kanskje andre også) om det masseres inn hardt. Om det er massasjen eller kremen som gjør mest nytte vet jeg ikke, men det gir resultat. Da mener jeg steinhard vond massasje som noen annen må gjøre for du får det ikke til godt nok selv. Og man må fortsette og fortsette, for slutter man er man snart tilbake til normalen igjen. 2-3 ganger i uken må man gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?
Huff høres slitsomt ut! he he. verst for samboeren min som må gjøre det da hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Det eneste som virkelig hjelper er vel å ikke ha noe underhudsfett. Jeg tror man legger mye mer merke til egne cellulitter enn hva andre gjør. Jeg har lært meg å gi blaffen.
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Jeg skal teste ut dette på fredag. Får det kjempebillig, så da taper jeg nesten ingenting om det ikke har noe for seg. Jeg vil prøve for å få strammet opp huden litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jeg er ikke helt sikker, jeg har kjøpt den i Frankrike, men den burde finnes i Norge også. Det finnes en gelé-variant også, men den er ikke like bra til massasjen. Om du ikke får tak i den så prøv noen annen krem-variant og steinhard massasje. Huden skal flytte på seg så langt som mulig og det skal ikke være behagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?spennende da! Gi meg gjerne en oppdatering! er villig til å legge ganske mye penger i det om jeg vet at det hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Joda, voldsom massasje hjelper.
![]() |
#10 |
Erfaren
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Det hjelper å ta strøm (sånn bailine). Man får opp blodsirkulasjonen og får "glattet" ut litt. Men helt borte blir det vel aldri dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Min appelsinhud forsvant nærmest da jeg gikk på Ketolyse-kuren. Og det var nok ikke bare fordi jeg gikk ned i vekt, for jeg har gått ned i vekt med andre metoder før, og da forsvant den ikke.
![]() |
![]() |
#12 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Har du hørt om kopping? Det er en form for behandling hvor det settes vakum på huden. I praksis vil det vel utgjøre samme effekt som hard massasje. Har hørt flere som mener at det virker, men har ikke gjort det selv.
![]() |
#13 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Jeg vet ikke helt jeg, men jeg hadde celulitter før men etter jeg har så og si sluttet mad Bonaqua/Farris ol, samt gått ned mange kilo er de borte. Drikker minst 2 liter vann om dagen. Har ikke gjort noe for at de skal gå bort, men plutselig så jeg at de var borte.
![]() |
#14 |
Sperret
Jeg gjorde det ikke. Fant ut at man ikke skal dusje på tre dager etter behandlig, og siden jeg skulle på fest på lørdag, så fant jeg ut at jeg må vente litt. Skal prøve nærmere sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Jeg har hört at regelmessig massasje (tre ganger i uken) paa treningsapparatet Powerplate ( http://www.powerplate.com/ ) gjör underverker. Jeg er ikke plaget selv, men har truffet flere som trener der som sier det er det beste de noen gang har prövd. Men om treningsstudioene i Norge har faatt dette vidunderapparatet enda, vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sperret
Jeg har prøvd Powerplate, og ble så til de grader rista at jeg fikk verdens verste hodepine etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Der hvor jeg trener, har de tvungen introduksjonstime slik at man skal laere aa bruke den slik at man ikke blir ristet. Det er bl.a. veldig viktig at man spenner musklene slik at hodet holdes stille. Og en rekke andre ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?Det hjelper å være tynn, tynn...
![]() |
#19 |
intro
|
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jeg tror at det er mye arvelighet i det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|