|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Gode parfymefrie produkter?Som en spinoff fra tråden om hensyn til allergikere ønsker jeg at de som bruker parfymefrie produkter opplyser oss noviser om gode produkter til daglig vask og pleie.
![]() |
#3 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode parfymefrie produkter?Vi bruker Coops Änglamark dusjsåpe, håndsåpe og babyshampo, Neutral shampo. Dette er helt flotte produkter, på lik linje med andre produter man får i butikken. Bruker også Neutral skyllemiddel.
-gurgle Sist redigert av gurgle : 02-06-09 kl 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Gode parfymefrie produkter?Jeg bruker natron og eplecidereddik til hårvask, eddiken lukter litt akkurat når du har den i men ikke etterpå. Ellers er Urtekram sine babyprodukter (shampo/balsam) lite lukt i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Gode parfymefrie produkter?
Vasker du håret med natron?
![]() |
![]() |
#7 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skrekkelig så avansert du var da. For meg duger det med en omgang med denne i ny og ne:
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Gode parfymefrie produkter?Jeg bruker neutral, blenda sensitive, cosmica, lactacyd eller en dusjolje med rød kork fra apoteket som jeg ikke husker navnet på men som er enda bedre. |
![]() |
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Gode parfymefrie produkter?Her i huset brukes det Neutral, både vaskemiddel, håndsåpe, sjampo og balsam.
![]() |
#12 |
En Som Trener
|
JA, denne linken skulle jeg sett før jeg handlet i dag. Jeg som syntes jeg skulle være grei og droppe parfyme og ta hensyn til alle rundt meg har kjøpt meg en som ikke er bra for miljøet og i tillegg inneholder spesielt problematisk stoff!
![]() |
|
|