|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Sneakers/basketsko/noe i den durMine elskede svarte og sølvfargede adidaser faller fra hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sneakers/basketsko/noe i den durBrukerdu str. 38 stikker du på PUMA lagerslag på Årvoll senter. Sist redigert av Obelix : 05-05-09 kl 21:35. Årsak: Ikke sneakers, men basket |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Sneakers/basketsko/noe i den durJeg kjøpte meg disse i går. Ikke helt noe som ligner noe jeg har hatt før (ikke de siste 15 årene i alle fall), så prøver noe nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Sneakers/basketsko/noe i den dur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Sneakers/basketsko/noe i den durConverse. Jeg har for sikkerhets skyld fått meg hvite Converse-aktige sko med kilehæl, slik at de ikke blir helt flate. (men det synes ikke under bukser)
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Sneakers/basketsko/noe i den durConverse er et must etterhvert ja, men som labbe-rundt-hele-dagen-sko? Dør man ikke litt i bena da? Og ikke minst når man plutselig løper rundt halve natta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#16 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trøtt
|
![]() Sv: Sneakers/basketsko/noe i den durShox er faktisk kule også.
![]() |
#19 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|