|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du Plan-fadder eller har fjernadoptert et/flere barn? | |||
Ja, er Plan-fadder |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 38,89% |
Har fjernadoptert |
18 | 16,67% |
Ikke nå lenger |
6 | 5,56% |
Nei |
39 | 36,11% |
Tenker ofte på å bli Plan-fadder/fjernadoptere |
9 | 8,33% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Dere som er faddere: I hvor stor grad syns dere at dere får fulgt opp adoptivbarnet deres, i forhold til helse, utdanning, motta brev og bilder osv.
![]() |
![]() |
#6 |
Audacious
|
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Vi har fjernadoptert ei jente som bor på et barnehjem i Ukraina. Prosjektet drives av Kvinnegruppa i Norges Fredslag, hvor vi kjenner flere aktive. Vi er 100% sikre på at pengene kommer fram og brukes bra; en del spesifikt til barnet og en del til forbedring av forholdene på barnehjemmet.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Jeg er fadder gjennom SOS Barnebyer. Fadderbarnet mitt nærmer seg 20, og jeg tror jeg kommer til å få et nytt når han flytter ut. Han bor i Rwanda, og jeg har ingen direkte kontakt med ham ut over det brevet og bildet jeg får en gang i året, fra barnebyen om hvordan det går med ham, og et privat brev fra ham.
![]() |
#8 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Eg har eitt barn gjennom Plan, men vurderer fleire. Eg synest det er nesten litt flaut å berre ha eitt når eg tenker på kor lite det eigentleg kostar meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Har to fadderbarn. Ett i SOS- barnebyer og ett plan-barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Redd Barna-fadder her.
![]() |
#12 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er du Plan-fadder?
Det syns jeg hørtes interessant ut for vår del. Kunne tenkt meg å støtte en litt mindre organisasjon. Da får man litt mer personlig forhold til det hele også.
![]() |
#13 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Jeg er både Planfadder og SOS-barnebyfadder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Foreløpig har vi bare fadderbarn gjennom www.mitandi.com
![]() |
#15 |
Audacious
|
Det står noe her: http://fredslaget.no/index.php?modul...n=view&page=46
![]() |
#16 |
Curlingkone
|
Takk
![]() |
#17 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Jeg ønsker å fjernadoptere, men har enda ikke funnet organisasjonen som passer for oss. Jeg har et litt ambivalent forhold til Plan, jeg syns de er for store og er redd mye av pengene går bort i administrasjon. Jeg har også lest et sted at Plan sine prosjekter er tidsbegrenset og de kan derfor velge å trekke seg ut av områdene de er i.
![]() |
![]() |
#18 |
Glad
|
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Vært Plan-fadder til to forskjellige barn gjennom 6-7 år nå. Har også "fjernadoptert" leger uten grenser, støttes med 175 kr per måned.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Jeg har vært Plan-fadder. Nå er jeg SOS barnebyer fadder. |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er du Plan-fadder?Jeg er fadder for en SOS-barneby, ikke bare ett bestemt barn. Vi får info om SOS-barnebyers arbeid generelt, samt brev fra den aktuelle barnebyen to ganger i året. Og det er jeg fornøyd med.
![]() |
|
|