Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags badetøy foretrekker du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva slags badetøy foretrekker du?
Trådløst 1 0,83%
Vanlig bikini uten for mye stoff 25 20,83%
Bikini med mye stoff 23 19,17%
Bikinioverdel og shorts 15 12,50%
Badedrakt 40 33,33%
Badedrakt med lange ermer og bein 1 0,83%
Våtdrakt 2 1,67%
Kun bikinitruse 1 0,83%
Tankini eller annet som Elinblu ikke vet hva er 8 6,67%
Jeg bader aldri 2 1,67%
Pass dine egne komplekser! 2 1,67%
Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 10:22   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags badetøy foretrekker du?

Denne tråden er inspirert av at jeg ramlet innom Ungkaren 20 vs. 40 på TV Norge i går. 20-åringene skulle lage en oppgave til 40-åringene, og de hvinte: "Det må i alle fall bli noe med bikini, ha-ha-ha! " Riktig så selvgode var de. Nå er det jo noen yngre damer her også, men mange av oss er vel nærmere 40 enn 20. Hva slags badetøy foretrekker du, og har preferansene endret seg med åra? Trives du i badetøy?

Sist redigert av Bluen : 13-03-09 kl 10:27.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:28   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?

Bikinioverdel og shorts. Enten boxer eller helt kort badeshorts.
Bikinibukse er det mange år siden jeg har brukt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:30   #3
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bikinioverdel og shorts.

Gammel 13-03-09, 10:32   #4
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bikini. Halterneck overdel og vanlig bikinitruse. Trives i badetøy, hva andre måtte ha av meninger om hva jeg bruker på stranden er meg knekkende likegyldig.

Badedrakt har jeg aldri hatt noe forhold til.

Gammel 13-03-09, 10:33   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Bikinioverdel og shorts. Enten boxer eller helt kort badeshorts.
Bikinibukse er det mange år siden jeg har brukt.

Samme her.

Som tenåring solte jeg meg toppløs i liten bikinitruse, som de fleste andre på 80-tallet. Siden tok jeg til fornuft og fikk på meg overdelen. Deretter ble jeg så fornuftig at jeg sluttet å sole meg (i grunnen også å bade). Det er rumpa jeg helst vil kamuflere, og så blir jeg paddeflat og ser tragisk ut i badedrakt. Jeg kler ikke badetøy, og må nok satse på andre kvaliteter.

Gammel 13-03-09, 10:35   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanlig bikini.

Jeg ser ikke akkurat lekker ut, men jeg elsker SommerSol&Strand for mye til at jeg gidder å la litt fett og cellulitter ødelegge gleden for meg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:37   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Komplekser har jeg ikke, men du finner meg ikke på stranden. Noe mer meningsløst tidsfordriv har jeg vanskelig for å finne. Er ikke noe overdrevet glad i å bade heller og har ikke kjøpt badetøy (1 bikini og 1 badedrakt) siden tidlig på 90-tallet. Jeg kastet disse i fjor eller forfjor for å tvinge meg selv til å kjøpe nytt, så kanskje jeg skal vurdere det i år. Jeg må vel ha både badedrakt og bikini, tenker jeg. Jeg kunne ikke tenke meg å gå i svømmehall med bikini, men på badeturer i Nordmarka kan jeg like gjerne sørge for litt D-vitaminer.

Gammel 13-03-09, 10:37   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bikini på stranden, badedrakt i basseng. Jeg ser ikke ut i bikini egentlig, men har ikke tenkt på at det finnes alternativer. Hvis jeg skal opp og gå, tar jeg på meg et skjørt eller tilsvarende.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:37   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker tankini med type hipster eller noe. Jeg er feit og tankinien skjuler definitit ingenting, men er langt mer behagelig å gå med enn badedrakt. I sydenlandet, derimot, der går jeg med vanlig bikinitopp, må jo ha sol på kroppen.

Gammel 13-03-09, 10:38   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er gammel nok til å innse at ikke noe badetøy får meg til å se ut som en 20-åring uansett. Dermed bruker jeg bikinien min og gir blaffen. Det er dessuten ganske mange som er 46 og har født tre barn som ser atskillig verre ut enn det jeg gjør.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:41   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

På svømmingen med Propellen foretrekker jeg badedrakt med strikk/innlegg som holder puppene på, plass der de engang var
Ellers foretrekker jeg bikini med bukse som gjør at det ser ut til at bena er lengre enn de er og overdel som er som en BH. Ikke trekant bikini med knyting i nakken. Da får jeg bare hodepine, ja om puppen hioder seg på innsiden da...

Gammel 13-03-09, 10:42   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bikinitopp og boxershorts pleier jeg å bruke. Bikinitoppen kan godt være ganske liten. I basseng bruker jeg badedrakt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:42   #13
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i svømmehallen hver uke, og bader en del i sjøen om sommeren, så jeg viser meg ganske ofte i badetøy. Det er litt begrenset utvalg i badetøy i str. 54, men jeg foretrekker vel egentlig tankini. Lett å dra opp til bikini hvis jeg vil ha sol og luft på magen, litt mer påkledd enn bikini i svømmehallen.

Gammel 13-03-09, 10:49   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er tankini?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:50   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 13-03-09, 10:57   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville helst ha badet i heldekkende burka, men av praktiske hensyn bader jeg i badedrakt. Badedraktkjole, slik at skjørtet på badedrakten dekker litt av lårene når jeg er på land.

Kan ligne litt på denne, bare med litt lengre skjørt.

Gammel 13-03-09, 10:57   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går i badedrakt. (helst ikke det heller, men jeg har måttet svelge nevrosene i meg etter at jeg fikk barn som vil svømme)

Bikini?

Gammel 13-03-09, 10:58   #18
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Overdel og badeshorts er favoritten, men jeg har og noen bikiniboxere.
Jeg hater ting som går inn i rumpa så bikinibukser er virkelig ikke tingen for meg, husker ikke sist jeg hadde noe sånt i hus. Jeg liker at ting er behagelig å ha på, og at mine edlere deler ikke synes uansett hvordan jeg sitter eller står. :gammel:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:58   #19
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Tanga og toppløs, selvsagt. Det er jo en nobrainer!

For min egen del - halvlang shorts.

Gammel 13-03-09, 10:58   #20
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker boxer til underdel. Tidligere brukte jeg trekantoverdel, men løp til butikken og kjøpte overdel med skål i sommer. Etter at puppene var tomme for melk kledde de ikke trekanten lenger gitt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.