|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Hva slags badetøy foretrekker du? | |||
Trådløst |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,83% |
Vanlig bikini uten for mye stoff |
25 | 20,83% |
Bikini med mye stoff |
23 | 19,17% |
Bikinioverdel og shorts |
15 | 12,50% |
Badedrakt |
40 | 33,33% |
Badedrakt med lange ermer og bein |
1 | 0,83% |
Våtdrakt |
2 | 1,67% |
Kun bikinitruse |
1 | 0,83% |
Tankini eller annet som Elinblu ikke vet hva er |
8 | 6,67% |
Jeg bader aldri |
2 | 1,67% |
Pass dine egne komplekser! |
2 | 1,67% |
Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Hva slags badetøy foretrekker du?Denne tråden er inspirert av at jeg ramlet innom Ungkaren 20 vs. 40 på TV Norge i går.
Sist redigert av Bluen : 13-03-09 kl 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Bikinioverdel og shorts. Enten boxer eller helt kort badeshorts.
![]() |
#3 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Bikinioverdel og shorts.
![]() |
#4 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Bikini. Halterneck overdel og vanlig bikinitruse. Trives i badetøy, hva andre måtte ha av meninger om hva jeg bruker på stranden er meg knekkende likegyldig.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?
Samme her.
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Vanlig bikini.
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Komplekser har jeg ikke, men du finner meg ikke på stranden. Noe mer meningsløst tidsfordriv har jeg vanskelig for å finne. Er ikke noe overdrevet glad i å bade heller og har ikke kjøpt badetøy (1 bikini og 1 badedrakt) siden tidlig på 90-tallet. Jeg kastet disse i fjor eller forfjor for å tvinge meg selv til å kjøpe nytt, så kanskje jeg skal vurdere det i år. Jeg må vel ha både badedrakt og bikini, tenker jeg. Jeg kunne ikke tenke meg å gå i svømmehall med bikini, men på badeturer i Nordmarka kan jeg like gjerne sørge for litt D-vitaminer.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Bikini på stranden, badedrakt i basseng. Jeg ser ikke ut i bikini egentlig, men har ikke tenkt på at det finnes alternativer. Hvis jeg skal opp og gå, tar jeg på meg et skjørt eller tilsvarende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg foretrekker tankini med type hipster eller noe. Jeg er feit og tankinien skjuler definitit ingenting, men er langt mer behagelig å gå med enn badedrakt. I sydenlandet, derimot, der går jeg med vanlig bikinitopp, må jo ha sol på kroppen.
![]() |
#10 |
Bare sær
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg er gammel nok til å innse at ikke noe badetøy får meg til å se ut som en 20-åring uansett. Dermed bruker jeg bikinien min og gir blaffen. Det er dessuten ganske mange som er 46 og har født tre barn som ser atskillig verre ut enn det jeg gjør.
![]() |
#11 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?På svømmingen med Propellen foretrekker jeg badedrakt med strikk/innlegg som holder puppene på, plass der de engang var
![]() |
#13 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg er i svømmehallen hver uke, og bader en del i sjøen om sommeren, så jeg viser meg ganske ofte i badetøy. Det er litt begrenset utvalg i badetøy i str. 54, men jeg foretrekker vel egentlig tankini. Lett å dra opp til bikini hvis jeg vil ha sol og luft på magen, litt mer påkledd enn bikini i svømmehallen.
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg ville helst ha badet i heldekkende burka, men av praktiske hensyn bader jeg i badedrakt. Badedraktkjole, slik at skjørtet på badedrakten dekker litt av lårene når jeg er på land.
![]() |
#17 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg går i badedrakt. (helst ikke det heller, men jeg har måttet svelge nevrosene i meg etter at jeg fikk barn som vil svømme)
![]() |
#18 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Overdel og badeshorts er favoritten, men jeg har og noen bikiniboxere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Tanga og toppløs, selvsagt. Det er jo en nobrainer!
![]() |
#20 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg bruker boxer til underdel. Tidligere brukte jeg trekantoverdel, men løp til butikken og kjøpte overdel med skål i sommer. Etter at puppene var tomme for melk kledde de ikke trekanten lenger gitt!
![]() |
|
|