Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når andre publiserer bilder av deg på nettet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 10:29   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Når andre publiserer bilder av deg på nettet

Jeg ser særlig blant ungdom at mange blir lagt ut på nettet fra fyllefester de har vært på. Det er ofte bilder som man kanskje ikke ønsker at en framtidig arbeidsgiver skal se. For den del så er det ikke alle som rett og slett ønsker bilder av seg selv på nettet.

Hva tenker dere om dette? Spør dere venner om det er greit eller tar dere for gitt at det er ok å legge ut bilder av venner på nettet?

For meg er en privat fest en privat fest med venner som jeg er trygg på. Dersom jeg drikker litt for mye ønsker jeg ikke at det skal legges ut på nettet. For den del så er jeg ikke glad for å se bilder av meg selv i det hele tatt, men det er en annen diskusjon

Det kan jo bli litt kinkig å si fra til en veldig god venn at man ikke ønsker dette eller?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bilder, nettet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.