|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvordan uttaler du nicket ditt?..Ja, tittelen sier vel sitt?. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Jeg kan jo svare meg selv; Det uttales ganske så rett frem, Lita. Ikke noe mikk makk. Og hvorfor, fordi jeg alltid har blitt kalt Lita. |
![]() |
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Turrbannsmukk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?
Jeg satt faktisk og funderte på å lage en tråd om historien-bak-nicket selv, men du kom meg visst i forkjøpet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
To sjeler, en tanke! |
![]() |
![]() |
#8 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Interferens eller Intårferens hvis man sier det på min dialekt.
![]() |
#9 |
Passiv
|
Liker nicket ditt! Og siden jeg så alle andre bare skriver Inter, så menget jeg meg. :lett påvirkelig som tror selv hun har vært FP`er i lang tid: |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Teofelia uttales ganske rett frem, men staves derimot Teofelia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Metallica!!
|
Ja men det er helt i orden, jeg lyder Inter. Til og med når det blir ropt etter meg på gaten.
Arbeidstittelen? Unnskyld men
![]() |
#12 |
Passiv
|
Håper jeg får testet ut det en gang! Men da kan du ikke vite hvem jeg er på forhånd, for det er juks. |
![]() |
![]() |
#13 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Hehe, det er ikke tull altså.
![]() |
#14 |
Passiv
|
Hvorfor ikke, og Inter er jo ikke litt i nærheten av ditt egentlige navn heller! |
![]() |
![]() |
#16 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Mistri, ikke Miste i.
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Uten e på slutten, med trykket på enn-stavelsen. Men jeg blir ikke sur om noen sier hele navnet, med e-en på slutten. Og nicket er fordi jeg startet med alfabetet da jeg skulle finne nick, og Adrienne var en av de første A-navnene jeg kom på. :lat:
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Kirsebær er vel ikke så vanskelig å skjønne hvordan uttales. :-)
![]() |
#19 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Trøtt er vel ikke så vanskelig å skjønne hvordan man uttaler.
![]() |
#20 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Heiko, rett frem. Heiko ble nicket fordi jeg så ut som en stranda hval da jeg var gravid. Det var i perioden at hvalen Keiko var ett hett tema, og det var min mor som lanserte navnet. K ble byttet ut med H som er forbokstaven i navnet mitt og dermed var Heiko en realitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|