|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Hvor får jeg kjøpt det på de før nevnte stedene? Kommer med tog til Oslo S og skal altså videre til Majorstua stasjon, det må være på veien. Eventuelt ved Nathionaltheateret.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Oslo Kameraservice / FotoKnudsen. Ligger helt i begynnelsen av Karl Johan, på venstre hånd når du kommer fra Oslo S. |
![]() |
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Det er midt i blinken, tusen takk!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Fotovideo Oslo AS. Ligger i Møllergata 9. På oversiden av Glasmagasinet.
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Jepp, regner med det, men har ikke så voldsomt mye tid og vil ikke bruke tid på å lete.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Ellers så ligger jo expert ikks så langt fra oslo s.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Sjekket nå. Det er Japan Foto på Byporten. Gå inn ved Oslo S og hold mot høyresiden i første etg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Ligger det ikke en teknikk magasinet og i første huset på Karl Johan ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?Haha... Fotoknudsen hadde flyttet. Expert åpnet 12 pga sykdom. Men jeg snublet over Clas Ohlsson, der minnekort på 4 g kostet 119! Hadde blitt forespeilet ca 200, så jeg var dødsfornøyd.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Minnebrikke til kamera ved Oslo S, ev. på Majorstua?
|
![]() |
![]() |
|
|