|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Søndagsbrunch i Oslo med barnNoen har en stor, rundt bursdag en søndag i nærmeste framtid og vil ta med mann, barn (en på 3 år og en på ti mnd.) og litt annen familie ut og spise på dagtid i Oslo. Hvor ville du gått?
![]() |
#2 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barnJeg personlig ville gått på hard rock cafe.
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barnBølgen og Moi på Briskeby, der synes jeg å huske at de har hyggelig brunch på søndager. Men har de barnestoler?
![]() |
#4 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barnJeg vet sannelig ikke lenger ... Mecca er jo stengt visstnok, og det er egentlig like greit, de siste gangene jeg var der ble jeg så skuffa av både maten og dårlig dispensercola at det ikke er noe savn for meg. Pizza Paradiso har jo lekerom dersom det er ett must? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
villende
|
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barnJeg tror B&M er stengt på søndager. (Brunsjen deres er ellers nydelig.) Jeg prøver å huske om jeg har spist brunsj andre steder i Oslo, men jeg er jammen ikke sikker. Kanskje på Bristol? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barnLitt utenfor Oslo, men fint og barnevennlig: Bølgen og Moi på Høvikodden. Der har de deilig søndagsbrunsj. |
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barn
B&M på Briskeby har brunsj på søndager.
![]() |
#8 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barnMadserud Gård har nydelig søndagsbrunsj i nydelige omgivelser, peis, hage og galleri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barnCielo: Jeg ville bestilt bord i alle fall. Det kan nok tidvis være ganske fullt der. |
![]() |
![]() |
#10 |
villende
|
Er du sikker? Jeg var nemlig innom hjemmesiden deres og da var det et stort rødt kryss over den dagen jeg regner med at du skal brunsje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
![]() Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barnHvis du går inn på kalenderen, velger brunsj og så riktig dato, får man bestilt bord.
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Det er et supert tips, en av mine yndlingsrestauranter. Men jeg har en ørliten mistanke om at vi skal dit kvelden før...
![]() |
|
|