Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Søndagsbrunch i Oslo med barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 23:28   #1
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Søndagsbrunch i Oslo med barn

Noen har en stor, rundt bursdag en søndag i nærmeste framtid og vil ta med mann, barn (en på 3 år og en på ti mnd.) og litt annen familie ut og spise på dagtid i Oslo. Hvor ville du gått?

Gammel 23-02-09, 23:39   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søndagsbrunch i Oslo med barn

Jeg personlig ville gått på hard rock cafe.
God mat, god musikk og så er de utrolig snille med barn og folk med barnevogner.
Ellers så hadde jeg god erfaring med fridays på aker brygge.

Gammel 23-02-09, 23:43   #3
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Bølgen og Moi på Briskeby, der synes jeg å huske at de har hyggelig brunch på søndager. Men har de barnestoler?

Gammel 23-02-09, 23:52   #4
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vet sannelig ikke lenger ... Mecca er jo stengt visstnok, og det er egentlig like greit, de siste gangene jeg var der ble jeg så skuffa av både maten og dårlig dispensercola at det ikke er noe savn for meg. Pizza Paradiso har jo lekerom dersom det er ett must?
Hvis treåringen kan la seg avlede med noen medbragte tegnestifter og en maleblokk tror jeg at jeg ville dratt på Bølgen og Moi på Briskeby og spist brunsjbuffet :ego:

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:13   #5
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror B&M er stengt på søndager. (Brunsjen deres er ellers nydelig.) Jeg prøver å huske om jeg har spist brunsj andre steder i Oslo, men jeg er jammen ikke sikker. Kanskje på Bristol?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:19   #6
Manitoba
Passiv

Standard

Litt utenfor Oslo, men fint og barnevennlig: Bølgen og Moi på Høvikodden. Der har de deilig søndagsbrunsj.

Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:55   #7
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tror B&M er stengt på søndager. (Brunsjen deres er ellers nydelig.) Jeg prøver å huske om jeg har spist brunsj andre steder i Oslo, men jeg er jammen ikke sikker. Kanskje på Bristol?

B&M på Briskeby har brunsj på søndager.
Høvikodden var et godt tips, der har jeg ikke spist ennå. Vet du om man bør bestille bord, Kaskis?

Gammel 24-02-09, 13:43   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Madserud Gård har nydelig søndagsbrunsj i nydelige omgivelser, peis, hage og galleri. Om de har barnestoler vet jeg ikke, men det pleier i alle fall å være en del barn der på søndager. De skal dessverre stenge i september.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 13:46   #9
Manitoba
Passiv

Standard

Cielo: Jeg ville bestilt bord i alle fall. Det kan nok tidvis være ganske fullt der.

Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 15:39   #10
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

B&M på Briskeby har brunsj på søndager.
Høvikodden var et godt tips, der har jeg ikke spist ennå. Vet du om man bør bestille bord, Kaskis?

Er du sikker? Jeg var nemlig innom hjemmesiden deres og da var det et stort rødt kryss over den dagen jeg regner med at du skal brunsje.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 18:38   #11
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Hvis du går inn på kalenderen, velger brunsj og så riktig dato, får man bestilt bord.

Gammel 24-02-09, 18:56   #12
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Madserud Gård har nydelig søndagsbrunsj i nydelige omgivelser, peis, hage og galleri. Om de har barnestoler vet jeg ikke, men det pleier i alle fall å være en del barn der på søndager. De skal dessverre stenge i september.

Det er et supert tips, en av mine yndlingsrestauranter. Men jeg har en ørliten mistanke om at vi skal dit kvelden før...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.