Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Forloverkjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 15:51   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Forloverkjole!

Dette har vist seg å være vanskelig dere!

Skal være forlover i mai, og er på jakt etter kjole.
Har kikket en del på nettet og har funnet et par tre fine på Monsoon.co.uk som jeg liker godt, men er usikker på kvalitet og om de er fine på når jeg får dem osv.

Feks liker jeg denne godt. men er redd for hvordan den blir over brystet. Er 96 cm rundt brystet og må da opp i str 14. Blir den rar på resten av kroppen da? Og er det noen som har bestillt fra denne butikken?

Er egentlig interessert i å få tips om butikker på nett hvor dere har god erfaring med størrelser osv.
Har feks kikket på E-bay men er redd for det samme der, så kanskje noen kjenner til enkelte leverandører de er fornøyde med?

Ønsker lang kjole med fasong som den på bildet egentlig...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:55   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forloverkjole!

likte denne:

Og denne:

Og denne:

Men er redd for at fargenen skal gjøre meg litt blass. Er helt lys i huden, og har stripet lyst hår, er vel mellomblond egentlig. Fregnete hud, egentlig veldig lik Guniss i hudfargen, kanskje en anelse brunere på sommeren

Gammel 19-02-09, 16:01   #3
Kneazle
Passiv

Standard

De var lekre! Og snittet er veldig fint. Ville styrt unna den siste dersom bruden skal være hvit. Og så ville jeg hatt et sjal over skuldrene i kirken (?).

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 16:03   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

De var lekre! Og snittet er veldig fint. Ville styrt unna den siste dersom bruden skal være hvit. Og så ville jeg hatt et sjal over skuldrene i kirken (?).

Ja, jeg er enig med deg ang den siste, tror dessuten jeg ville blitt veldig blass i den. Det tror jeg gjelder den turkise og den grønne og, men den lilla liker jeg veldig godt.

Hvordan tror du den er over brystet da?
Er så skummelt å bestille sånne dyre ting over nettet syns jeg.
Er det greit å sende tilbake til Monsoon?

Gammel 19-02-09, 16:06   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har flere kjoler fra Monsoon, og kvaliteten er kjempegod. De kommer sansynligvis med stropper også, slik at den henger oppe. Jeg har også store pupper, men passer fint inn i min vanlige størrelse.

Gammel 19-02-09, 16:07   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Jeg har aldri handlet Monsoon på nettet, så det aner jeg ikke. Og jeg har ikke store pupper, så jeg kan egentlig ikke hjelpe deg med det heller. Men jeg hjelper deg med å dytte på tråden din, da.
Den lilla var lekker!

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 16:08   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg har flere kjoler fra Monsoon, og kvaliteten er kjempegod. De kommer sansynligvis med stropper også, slik at den henger oppe. Jeg har også store pupper, men passer fint inn i min vanlige størrelse.

Er det sant?

Tror jammen jeg skal vise den lilla til bruden og høre hva hun syns jeg. Jeg likte den veldig godt.

MEN!!
Vil gjerne ha tips om andre sider med fine kjoler som ikke koster skjorta...

Gammel 19-02-09, 16:18   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Er det sant?

Tror jammen jeg skal vise den lilla til bruden og høre hva hun syns jeg. Jeg likte den veldig godt.

MEN!!
Vil gjerne ha tips om andre sider med fine kjoler som ikke koster skjorta...

Jeg kjøpte en helt lik en i sommer (omtrent lik i allefall), uten stropper og forsid. Jeg fikk SÅ mye komplimenter for den! Jeg var da en størrelse 48/50, og kjøpte størrelse 20. Passet helt fint.

Stoffet var i ekte silke, og føles helt utrolig godt.

Har du sjekket Coast?

De kan du jo prøve i Oslo også..

Gammel 19-02-09, 16:23   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Denne kjøpte jeg:

Gammel 19-02-09, 16:25   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Åh, den første turkise og den du kjøpte var helt

Må sjekke Coast tror jeg

Gammel 19-02-09, 16:36   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sender Monsoon til Norge? Det er i så fall en god nyhet, de har kjempefine kjoler.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 16:41   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Det ser ikke sånn ut på sidene deres nei...
Men brosjan har enkompis der, så kanskje jeg kan få sendt gjennom om det blir aktuelt da....

Hvorfor sender de ikke overalt?
Kjipinger altså!

Gammel 19-02-09, 16:44   #13
Kneazle
Passiv

Standard

Det finnes endel Monsoon på ebay.co.uk. Men det var det der med byttetrett, da...

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 16:48   #14
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Noen andre sider som faktisk sender til oss her oppe i nord da?

Coast hadde en god del fint, men ingen slo den lilla på toppen her...

Gammel 19-02-09, 16:52   #15
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det ser ikke sånn ut på sidene deres nei...
Men brosjan har enkompis der, så kanskje jeg kan få sendt gjennom om det blir aktuelt da....

Hvorfor sender de ikke overalt?
Kjipinger altså!

Ja. Kjipinger!

Den lilla kjolen var kjempefin!

Gammel 19-02-09, 16:53   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den lilla!
Finnes det ikke ett eller annet selskap som sender videre fra internadresser da?

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 16:57   #17
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Skal høre med broren min jeg, om han kan høre med kompisen sin.
Ellers er broren til mannen en kløpper på å fikset slike ting, kanskje han vet av noen sånne selskaper som du nevner smilefjes.

Gammel 19-02-09, 17:30   #18
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

JetCarrier kan man bruke, men det koster litt. Link: http://www.jetcarrier.com/

Gammel 19-02-09, 17:36   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så utrolig mange fine kjoler der!

Jeg digget jo den grønne.

Ellers har de veldig mange fine på den butikken ved Nova i Trondheim.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 17:45   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.vareshop.no/butikk/katego...skjoler&bid=83

Her finner du også noen. Om du trykker på farge finnes det flere i lilla. Men litt dårlig bildeutvalg synes jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.