Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du bake bolle i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 21:38   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Stort smil

Skal du bake bolle i morgen?

Det skal jeg ! Jeg har en fridag i uka for Spenstmaten min og den skal nytes i morgen.
Fastelavnsboller med krem, jordbærsyltetøy og revet marsipan og melis på toppen.

Gammel 21-02-09, 21:39   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bake bolle i morgen ?

De bollene hørtes gode ut

Gammel 21-02-09, 21:40   #3
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal prøve meg på Det søte liv oppskriften, høres knall god ut.

Gammel 21-02-09, 21:41   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Skal prøve meg på Det søte liv oppskriften, høres knall god ut.

Da skal jeg fyke inn der og sjekke ut ! Har god erfaring med absolutt alt jeg bakt fra de sidene.

Gammel 21-02-09, 21:49   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Det skal vi. Har kjøpt Fibra bollemel i butikken. Grove boller? Jaja, verdt et forsøk. Blir boller med vaniljekrem og melisdryss. Er ikke noe glad i vanlig krem.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:53   #6
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, det skal vi. Jeg har bestemt meg for å prøve bollene fra Det søte liv.

Gammel 21-02-09, 22:00   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Ja, det skal vi. Jeg har bestemt meg for å prøve bollene fra Det søte liv.

Nå har jeg sjekket den jeg også og gjør et forsøk på den. Ser veldig bra ut.
Gleder meg !

Gammel 21-02-09, 22:03   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal bake boller i morgen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:05   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, her blir det ikke boller i morgen. Vi bakte boller på onsdag, og ungene fikk boller i barnehagen på torsdag i tillegg, og nå er vi tomme for mel.

Kan ha brødskive med krem og syltetøy på, da?

Nei, vi skal på middag til mamma i morgenså da spørs det om ikke det er noe boller å hente der.

Gammel 21-02-09, 22:08   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

35 boller ligger på kjøkkenbenken, fra det Søte liv, selvfølgelig.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:09   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

35 boller ligger på kjøkkenbenken, fra det Søte liv, selvfølgelig.

Må drøye til i morgen, stakkar viljestyrken min hadde ikke taklet bollelukt i huset uten å kunne spise. *streng*

Gammel 21-02-09, 22:11   #12
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Må drøye til i morgen, stakkar viljestyrken min hadde ikke taklet bollelukt i huset uten å kunne spise. *streng*

Hehe, ikke jeg heller. Tok derfor en ekstra spinningtime i dag og en liten time på ski med storesøster. :spiser med god samvittighet:

Gammel 21-02-09, 22:13   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hehe, ikke jeg heller. Tok derfor en ekstra spinningtime i dag og en liten time på ski med storesøster. :spiser med god samvittighet:

Jeg kan skryte av 1 time styrketrening i dag og 45 minutter måking av blytung snø etterpå, men ikke noe boller på mor før i morgen. Har streng trener.

Gammel 21-02-09, 22:17   #14
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg kan skryte av 1 time styrketrening i dag og 45 minutter måking av blytung snø etterpå, men ikke noe boller på mor før i morgen. Har streng trener.

Ja, da har du stålkontroll.

Gammel 21-02-09, 22:17   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

ja, regner me ddet blir boller her og i morgen

Gammel 21-02-09, 22:25   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har 20 boller i fryseren.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:27   #17
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, men lager vannbakkels som vi fyller med vaniljekrem. Hveteboller med krem synes jeg ikke er noe godt.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:29   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei takk står over. Har spist hveteboller med hvitost på,borte på besøk i dag.
Liker ikke krem, og værtfall ikke i boller.
:sær:

Kanskje vi lager fastelavens vafler

Dessuten spiste ungene boller i bhg på fredagen. De lagde fastelavens boller der

Gammel 21-02-09, 22:30   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, i morgen formiddag bakes det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:35   #20
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Njei..tror ikke det. Er alene hjemme for tida og gidder ikke styre med bollebaking. Dessuten har jeg bakt nydelig dessert i dag, seks porsjonsskåler med Creme Catalan! Jeg skal imidlertid sjekke ut det søte liv-sidene, kanskje på tide å gi slipp på Kaptein Sabeltann kokeboka?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.