|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Reklamasjon?Jeg kjøpte en jakke på G-sport til Emma i høst. Denne har nå revnet i sømmen under armen. Den har vært veldig, veldig mye brukt. Er det likevel noe jeg kan klage på?
![]() |
#2 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklamasjon?Kommer litt an på pris og forventning til kvaliteten, men jeg ville prøvd. Kanskje vært litt ydmyk, men ville absolutt gått til butikken for å høre hvordan de stiller seg til saken.
![]() |
![]() |
#4 |
lykkelig
|
![]() Sv: Reklamasjon?Det skader ikke å klage. I verste fall får du ikke ny jakke, noe du ikke har idag heller. I beste fall får du ny jakke eller de reparerer den gamle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Reklamasjon?Poenget her er jo at den har revnet i hele sømmen under armen, er ikke det et tegn på svak søm i utgangspunktet?
![]() |
#7 |
lykkelig
|
![]() Sv: Reklamasjon?
Saken er at den burde ikke revnet selv om den er mye brukt i vinter. Klart en jakke er mye brukt. Man har da ikke 10 stykker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Reklamasjon?Da tar jeg den med til sporten i morgen, tenker jeg. *verdt et forsøk*
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklamasjon?Jeg hadde klaget. Den er jo ikke brukt en sesong engang.
![]() |
#10 |
lykkelig
|
![]() Sv: Reklamasjon?Jeg er litt sleip og sier at jeg ikke kan skjønne at dette har skjedd. Jeg har jo så lang erfaring med jakker fra samme produsent tidligere, og aldri før har sømmen raknet. Bla bla bla. Litt smiger først siden man skryter av jakker de selger, så kommer det en lite spørsmål om de kanskje kunne sett på den siden sømmen nå merklig nok har gått opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklamasjon?
Nei, egentlig ikke, men det er ikke alltid jeg gidder å gå tilbake med en jakke som kostet 150 kroner...
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklamasjon?Jeg synes pris har noe å si. Man bør kunne forvente bedre kvalitet av en jakke til kr. 700,- enn den til kr. 150,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Reklamasjon?Den er faktisk kjøpt i midten av november. Av merket Norheim. Tre måneders bruk.
![]() |
|
|