Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige kjoletråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 19:55   #1
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den uendelige kjoletråden

... finnes den?

Jeg trenger kjoletips, nemlig.

Gammel 06-02-09, 20:00   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige kjoletråden

Det finnes flere tråder om selskapskjoler herinne, og i hvert fall en om Tulip og Tatamo. Selv er jeg stor fan av Diane von Furstenberg og Marc Jacobs (kjøper dem stort sett på nettet, et par stykker kjøpte jeg her på markedsplassen).

Jeg viser gjerne mine yndlingsmodeller frem ! Har veldig løs hud på flankene og kan ikke riktig gå med bukser mere. Skjørt er OK, men kjoler er best.

Gammel 08-02-09, 21:33   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-02-09, 21:35   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hverdagskjoler til OK pris, takk!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 21:40   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henger meg på!

Gammel 08-02-09, 21:43   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Skal noen vise frem en kjole snart da?

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 21:44   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Denne var fin

http://www.hit.no/var/storage/images...r-NO/kjole.jpg

Litt spesiell kanskje men...

Gammel 08-02-09, 21:47   #8
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

La Redoute.

Gammel 08-02-09, 21:51   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Den var kjempefin!

Koster den da?

Gammel 08-02-09, 21:52   #10
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

729.

Gammel 08-02-09, 22:01   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den tror jeg hadde vært nydelig til deg, Tosse!

Gammel 08-02-09, 23:01   #12
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den kjolen har Guniss og Kaija kjøpt. Så ut som om de var fornøyde med kjøpet.
http://www.foreldreportalen.no/forum...jole+laredoute

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 23:58   #13
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne, fra Container, har jeg på meg i dag. Superfin.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Cont.jpg (48,4 KB, 64 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 08:28   #14
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Når jeg har fått tvillingene, har jeg bestemt at jeg skal få denne av mannen i barselgave. (mannen er forøvrig enig, da slipper han å tenke på presang. ) Jeg skal ha turkis i steden for rødt.

Gammel 11-02-09, 10:23   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Når jeg har fått tvillingene, har jeg bestemt at jeg skal få denne av mannen i barselgave. (mannen er forøvrig enig, da slipper han å tenke på presang. ) Jeg skal ha turkis i steden for rødt.

Den likte jeg. Hvor er den fra?

Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:34   #16
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den likte jeg. Hvor er den fra?

Her: http://mojodesign.wordpress.com/fleecekjole/

Gammel 11-02-09, 14:57   #17
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Nydelig kjole Kiki. Denne har jeg

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:19   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av iana, her.

Nydelig kjole Kiki. Denne har jeg

Hvor?

Gammel 11-02-09, 20:22   #19
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg har kjøpt min i Danmark. Den er fra Mala. Det er mange som selger Mala i Norge også, men de er utsolgt for den kjolen over alt så vidt jeg vet. Du kan evt. høre med www.mittrom.no.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:26   #20
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Mala ja, det er en butikk på Løkka som selger det merket.Takk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.