Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varme vinterstøvler til voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 22:10   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Varme vinterstøvler til voksne

Hvilken av disse velger man da? Først og fremst til bruk for lek ute med barna.
Min første spørreundersøkelse... håper jeg klarer det.

Nr. 1 - KAMIK

Nr. 2 - TIMBERLAND mukmuk

Nr. 3 - TIMBERLAND kortere modell

Nr. 4 - SOREL

5. Andre forslag

Gammel 05-02-09, 22:11   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varme vinterstøvler til voksne

Jeg er fornøyd med mine Sorel iallfall.

Gammel 05-02-09, 22:13   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Usj, jeg fikk ikke med spørreundersøkelsen da..

Gammel 05-02-09, 22:15   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker Sorell, jobber i Natur Bhg og er ute det meste av dagen...holder meg god å varm..men så er jeg aldri ro heller da..men det er man jo sjeldent i lek med barn!!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:35   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Sorel som ligner på de øverste fra Kamik, og Timberland mukluk.

Begge er varme. Sorel er nok varmest. Timberland er litt høye, det kan muligens hemme bevegelighet hvis man skal ned på bakken med barna. Sorel støvlene er ikke spesielt gode å gå i, det er Timberland støvlene.

Så egentlig vet jeg ikke...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:39   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Om det kun er til lekebruk er Sorel de varmeste, men de kan fort bli litt _for_ varme. Hvor bor du? Jeg bor i Oslo, med andre ord ikke spesielt kalde vintre, og har Timberlands nå i år. De er akkurat passe varme, selv til en hel sondag ute med mini.

Gammel 05-02-09, 22:41   #7
Lita
Passiv

Standard

Sorel!! De er fantastiske!

Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:46   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to par Kamik, og de er gode på foten, veldig varme og lettere enn Sorel i stlsvarende størrelse og modell.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 00:17   #9
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk disse til jul - Helly Hansen Iglu. Veier ikke mye, og skal holde deg varm på beina ned til -32. Gubben har de samme i sort. Storfornøyd han også!

Gammel 06-02-09, 00:19   #10
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Jeg har hørt mye fint om Sorel.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 01:45   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg fikk disse til jul - Helly Hansen Iglu. Veier ikke mye, og skal holde deg varm på beina ned til -32. Gubben har de samme i sort. Storfornøyd han også!

De er så fine, og jeg har så lyst på dem.
Vet du om de selges i butikker? Eller må man handle dem på nett?
Jeg er litt skeptisk til skohandling på nett siden jeg har litt unormal fot.

Gammel 06-02-09, 03:35   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par sorelsko. De er for varme. I tillegg er min fot for bred (donaldfot), så selv om skoene passer i lengde, så presser de på tåa og gjør at de blir kalde.

Sko fra Merell er forøvrig fantastiske å gå i. Gode og varme er visst disse også.

Gammel 06-02-09, 06:42   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sko fra Merell er forøvrig fantastiske å gå i. Gode og varme er visst disse også.

Jeg har en kortere variant av disse. De er gode og varme. Jeg trenger ikke ha på ullsokker for å holde meg god og varm, selv når det er iskaldt ute.

Gammel 06-02-09, 10:47   #14
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg drømmer om disse:

UGGs Adirondack. Koster litt over 2000,- i butikk her i Norge. Med Goretex og ullfór.

Jeg hadde et par vanlige Sorel Caribou, men følte de ble for store og klumpete på mine smale føtter. (De har fått et nytt hjem hos MegaMie.) Akkurat nå nøyer jeg meg med mine klassiske, sorte Doc Martens som er et nummer for store. Med en ullsåle, et par tykkere ullsokker á la Ullvangsokker oppi, og en ekstra runde med impregnering, fungerer de egentlig utmerket som vintersko.

Sist redigert av Jenna : 06-02-09 kl 10:53.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:15   #15
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Tusen takk for tips. Disse er midt i blinken av noe sånt jeg hadde tenkt på.

De har de iallefall på XXL. Koster 1.095,- Skal dra ut og prøve de i kveld.

Gammel 06-02-09, 20:13   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Tusen takk for tips. Disse er midt i blinken av noe sånt jeg hadde tenkt på.

De har de iallefall på XXL. Koster 1.095,- Skal dra ut og prøve de i kveld.

Ikke på XXL her nei, har sjekket.

Gammel 06-02-09, 22:03   #17
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Takk for alle tips. Jeg ringte til den XXL butikken der jeg skulle i dag og mannen sa at de hadde disse i hvite i min størrelse. Men når jeg kommer dit så hadde de jo ikke det.
Men jeg fikk da vintersko i dag. KJøpte disse:

Gammel 07-02-09, 17:00   #18
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er mye ute med hunden, og har Sorel Caribou til vinterbruk. De er gode og varme, men litt klumpete, og i ettertid skulle jeg nok hatt en størrelse mindre.

Gammel 07-02-09, 17:13   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde vagt nummer tre. De er varme, gode og vanntette og de er ikke så høye og tunge at det føles som blylodd på bena.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 17:17   #20
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg hadde vagt nummer tre. De er varme, gode og vanntette og de er ikke så høye og tunge at det føles som blylodd på bena.

Jeg prøvde dem da jeg kjøpte mukluk'ene. De har ingen regulering, ingen snøring eller glidelås, dermed satt de ikke ordentlig på foten, og de er så vide øverst at man fort får snø nedi.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.