|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: E-post til barna?Min får ikke lov til å oppholde seg på real time chatter.
![]() |
#5 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: E-post til barna?Hvor gamle er ungene som får egen epost?
![]() |
#6 |
Administrator
|
![]() Sv: E-post til barna?Jeg skal kjøpe eget domene til guttene, må bare finne et greit et til hver av de. Tenkte å ha epost hos gmail (google apps for eget domene (gratis)). Epost og hjemmeside tar de i bruk når de er gamle nok til og har interessen for å bruke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: E-post til barna?
Poden begynte å skrive epost da han var fire og et halvt. Han bruker Gmail.
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
Akkurat det der har jeg tenkt en del på. Jeg har eget domene og er litt usikker på om sønnen skal få mailadresse der før han vet hvordan han oppfører seg. Jeg har ikke så lyst å få domenet spammet ned.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: E-post til barna?Jeg har eget domene og ungene har epostadressene sine der. Ikke sett en spam epost enda jeg. |
![]() |
![]() |
#12 |
Administrator
|
Jeg tror ikke det blir noe problem. Det blir en stund før podene får root-kontroll over egen server med domene. I begynnelsen ser jeg for meg epost, så etterhvert en blogg ala www.tumblr.com (kan bruke eget domene). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: E-post til barna?Her brukes gmail.
![]() |
|
|