|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Snøkaos på østlandetDet står det på de aller fleste nyhetsider nå. Ler meg skakk av den årlige diskusjonen mellom nordlendinger og østlendinger. Man blir aldri enig uansett.
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snøkaos på østlandetSliter gjør jeg vel ikke akkurat, men vi har MYE snø ja. Har litt problemer med å få den unna nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Snøkaos på østlandetJeg har vært ute og kjørt endel i dag og det er skikkelig ekkelt enkelte steder. Nå skal jeg ikke bevege meg ut igjen før utpå i morgen, men da satser jeg på at gubben har måkt endel. Heldigvis har vi freser, selv om jeg aldri har brukt den |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Snøkaos på østlandetJa, vi snør jo snart inne. Og det snør og det snør.
![]() |
#5 |
superbruker
|
![]() Sv: Snøkaos på østlandetMye snø.
![]() |
#6 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Snøkaos på østlandetPå balkongen i andre etg. så ser jeg ikke ut gjennom verandadøra. Aner ikke hvor mye snø det har kommet i dag jeg altså, men det lå en del fra før av, så det blir jo en del. Er over en meter brøytekanter hvertfall. Snøen er høyere en gjerdet.
![]() |
#7 |
Teller ned
![]() Sv: Snøkaos på østlandetJeg var en snartur på butikken, borte i max 5 min, måtte koste og skrape frontruta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Snøkaos på østlandetMannen ble stående fast i sta ut fra Rimi fordi han skulle være smart og kjøre bakveien videre. Så det kan han skylde seg selv for. Men en snill kar stoppet og dyttet litt. Største tulla måtte kjøres i bursdag, og der var det et par talentløse kjørere innom. Mannen måtte rygge ut bilen til hun ene. Eller så har jeg nøyet meg med å se ut på snøværet i dag og tenkt på at jeg var glad for at det ikke var hverdag og jeg skulle på jobb, for det hadde garantert vært kaos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Snøkaos på østlandetJeg har også vært ute og kjørt i dag og det var et mareritt. I allefall på vei hjem.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Snøkaos på østlandetI tillegg til all snøen så er servoen på bilen min ikke god, og det er litt dårlig kombinasjon med all snøen i veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Snøkaos på østlandet
Rimi nedi gata her eller? På T.... De måkte ikke den ene gata før i ettermiddag, men jeg har heldigvis ikke utkjørsel til den veien. Har hatt bursdagselskap for frøkna i dag. Alle som kunne komme, kom. De hadde sliti for å komme fram ja.
![]() |
#13 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snøkaos på østlandetVært ute og kjør i dag ja,men jobber i hjemmespl,og vant til og kjøre under mange vanskelige forhold.Så gikk greit.
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Snøkaos på østlandetVi bor jo ikke så langt unna deg Misteri og det er like kaos her. Det er ekstremt dårlig med brøyting av veiene også.
![]() |
#15 |
Står på egne ben
![]() Sv: Snøkaos på østlandetMisteri: Tror vi bor på forskjellig side av byen. På S. var dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Opp og ned
|
Har heller ikke sett postbilen i dag. De hadde ikke kommet fram i gata her.
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Snøkaos på østlandetGlad vi har traktor og at jeg ikke kan kjøre den
![]() |
#19 |
Ferdig!
![]() Sv: Snøkaos på østlandetJeg skal snart avgårde på jobb og gleder meg ikke til å kjøre. Ikke hjelper det å ta kollektivt heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Opp og ned
|
Har du kuer? Nei jeg hadde heller ikke giddi å vært ute om jeg var en ku..
![]() |
Emneord |
snøhysteri |
|
|