![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() FIN kosebukseIkke bare trenger jeg ny veske som jeg har skrevet i en annen tråd her, jeg trenger også et par nye bukser å gå med hjemme. Når jeg er hjemme er det så lett å dra av seg den noe ubehagelige olabuksa eller ikke helt passende svarte buksa. Etter to svangerskap har jeg fortsatt en del mage som ikke er så behagelig å presse ned "fine bukser". Liker å gå rundt i kosebukser som jeg bare kan dra på meg, som ikke strammer noe sted og som er lett å vaske når det kommer barnemat, snørr og gørr på dem.
![]() |
#2 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: FIN kosebukseJeg ELSKER mine velour bukser, så jeg kan ikke hjelpe deg.. Når mine ( som dine ) ble for store, kjøpte jeg de bare mindre..
![]() |
#10 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: FIN kosebukseHAr en fra i vinter i velour fra Line of Oslo. Elsker den. Har matchende top til også.
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: FIN kosebukseEg benyttet sjansen til å kjøpe meg ei frå Juicy Couture på salg
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: FIN kosebukseJeg har ullbukse fra Janus. De er helt fantastisk gode, og perfekte nå om vinteren. Finnes i mørk grå og lilla.
![]() |
![]() |
#18 |
Skal rømme
|
![]() Sv: FIN kosebukse
Zip har den i svart! Ville kanskje tatt det jeg også, men det var litt lenger leveringstid på det og det gadd jeg ikke.
![]() |
#20 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FIN kosebukseBulabukser er digg å gå i. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|