Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

FIN kosebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 15:50   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

FIN kosebukse

Ikke bare trenger jeg ny veske som jeg har skrevet i en annen tråd her, jeg trenger også et par nye bukser å gå med hjemme. Når jeg er hjemme er det så lett å dra av seg den noe ubehagelige olabuksa eller ikke helt passende svarte buksa. Etter to svangerskap har jeg fortsatt en del mage som ikke er så behagelig å presse ned "fine bukser". Liker å gå rundt i kosebukser som jeg bare kan dra på meg, som ikke strammer noe sted og som er lett å vaske når det kommer barnemat, snørr og gørr på dem.

Hittil har jeg brukt et par kosebukser i velour (kjøpt på cubus var det vel) som jeg brukte da jeg var høygravid og i barsel, men de er faktisk (YAY!) altfor store nå, og jeg er enig med min mann i at disse i grunnen verken er særlig fine eller flatterende. Får stadig klager på kosebuksene mine, det skal visst ikke være velour og ikke gråmelert i følge han. Noen som har tips om noen behagelige og fine kosebukser noe sted? Er ikke så glad i treningsbukser i syntetisk stoff...

Gammel 03-02-09, 15:56   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FIN kosebukse

Jeg ELSKER mine velour bukser, så jeg kan ikke hjelpe deg.. Når mine ( som dine ) ble for store, kjøpte jeg de bare mindre..
Gjerne med matchende jakke til.. ( har to sett..)

Jeg har også to janus ullbukser som brukes som tykkere ullbukse inni dressen min, ( lekedress ) eller som kosebukser. Men de finnes som jeg har sett, bare i lilla og grå.

Gammel 03-02-09, 15:57   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ellos har jo endel trikobukser av ulike slag, kanskje det er noe? Bare for å få noe rimelig tenkte jeg.

Gammel 03-02-09, 17:15   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellos har noen i økologisk bomull også, jeg fant en fra str 42 og opp, vet ikke din str

Ellers er jo lin litt fint?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 17:18   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra HM er vel søt?

Eller noe sånt:

Gammel 03-02-09, 17:24   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne var litt kul da

Gammel 03-02-09, 17:25   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har denne fra Josefssons i svart. Finnes i mange farger. Veldig fornøyd.

Gammel 03-02-09, 17:52   #8
Sessa
Ferskus

Sessa sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Denne var litt kul da

Tøff, hvor fant du denne? Likte sandalene også :smiler:

Gammel 03-02-09, 18:10   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Fant den på Ellos. Bare søk på "haremsbukse".

Gammel 03-02-09, 21:37   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr en fra i vinter i velour fra Line of Oslo. Elsker den. Har matchende top til også.
Kjøpte nettopp en ganske lik men med kortere ben fra Odd Molly i samme materiale.

Gammel 05-02-09, 20:12   #11
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Eg har denne fra Josefssons i svart. Finnes i mange farger. Veldig fornøyd.

Takk for alle tips - jeg har nå bestilt denne og venter spent på posten.

Gammel 06-02-09, 13:52   #12
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Eg benyttet sjansen til å kjøpe meg ei frå Juicy Couture på salg

Men er jo velour......

Gammel 06-02-09, 13:57   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ullbukse fra Janus. De er helt fantastisk gode, og perfekte nå om vinteren. Finnes i mørk grå og lilla.

Gammel 06-02-09, 14:11   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Takk for alle tips - jeg har nå bestilt denne og venter spent på posten.

Den tror jeg blir fin. Når den er svart, er det litt mindre opplagt at det er kosebukse.

Gammel 06-02-09, 14:37   #15
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Det var de som niobe viste som jeg også bruker, de ullbuksene.

Gammel 06-02-09, 14:39   #16
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Det ble blå da, men om jeg liker den bestiller jeg kanskje flere og da vil jeg ha svart!

Gammel 06-02-09, 15:45   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor fikk jeg svart fra? Jeg må ha blingsa. Blå blir selvfølgelig også bra.

Gammel 06-02-09, 16:45   #18
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvor fikk jeg svart fra? Jeg må ha blingsa. Blå blir selvfølgelig også bra.

Zip har den i svart! Ville kanskje tatt det jeg også, men det var litt lenger leveringstid på det og det gadd jeg ikke.

Gammel 08-02-09, 21:48   #19
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har den i svart ja.
Trur eg må bestille meg ein til, da blir det nok blå.

Gammel 08-02-09, 22:37   #20
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Bulabukser er digg å gå i.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.