|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sokker og tights?Når dere bruker ankellange tights på vinteren, går dere barbeint eller bruker dere sokker? Hvor ligger isåfallen forskjellen i strømpebukse og tights + sokker? Er det fargekode på disse sokkene? Skal de inni eller utenpå tightsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sokker og tights?*abonnerer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Sokker og tights?Når jeg har tights som er lange har jeg alltid sokker.
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker aldri sokker til strømpebukse. Og stillongs bruker jeg aldri til kjole/tunika, så om jeg har sokker på da så er det kun fordi det er praktisk. Å ha sokker i støvlettene er en ting, men hva når du kommer inn til noen og skal ha av støvlettene; Tar du av sokkene også da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker sokker når jeg har på sko. Hjemme er jeg en barfotganger, så da tar jeg av meg sokkene - på besøk lar jeg sokkene være på. - men det ser jo unektelig litt pussig ut det da.
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Sokker og tights?
Ja, det er det jeg også synes, men jeg er ingen barfotganger vinterstid, så da blir det enten sokker eller ingen tights før til våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker pene bomullssokker til tights.
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker bomullssokker i samme farge som tightsen, dvs. vanligvis svart. Hjemme går jeg barbeint, på jobb bruker jeg støvler inne de dagene jeg har tights (mot innesko ellers) og på besøk går jeg på sokkelesten. Men nå er vel jeg neppe noe fashionicon til etterfølgelse.
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker sokker, knestrømper eller leggvarmere. Fargene kan variere litt og jeg er ikke redd for å ta igjen farger fra et skjerf eller en cardigan eller hva jeg nå har på meg den dagen. Oftest er det sort og grått da, men kan også bruke rødt, mørk cerise eller sjøgrønt.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg har sokker i samme farge som tightsen. Så drar jeg tightsen over hælen (Jeg er lav). Ser vel ut som en strømpebukse, men det er jo vinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker sokker som går godt over kneet. Ikke nødvendigvis i samme farge, men som passer til tightsen. I dag har jeg grå tights med sorte, tykke strømper til like over kneet. Kunne også brukt de til sorte tights. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Sokker og tights?
Ikke sånne tynne, hvite som vi hadde til 17.mai-kjolen da vi var små altså.
![]() |
#20 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker kun lange tights om vinteren og har sokker i samme farge under tightsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|