Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sokker og tights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 09:43   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sokker og tights?

Når dere bruker ankellange tights på vinteren, går dere barbeint eller bruker dere sokker? Hvor ligger isåfallen forskjellen i strømpebukse og tights + sokker? Er det fargekode på disse sokkene? Skal de inni eller utenpå tightsen?

:tightsnovise:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 09:47   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sokker og tights?

*abonnerer*

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 09:48   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Når jeg har tights som er lange har jeg alltid sokker.
Blir som en strømpebukse forsåvidt.
Jeg går ikke barbent i støvlettene mine bortset fra Ugg'sene mine.

Det er hipp som happ om jeg har sokkene utenpå eller inni, har som oftest støvletter utenpå.
Fargen bryr jeg meg ikke stort om, men har for det meste kun sorte sokker.

Blir vel som barn strømpebukse/stillongs og sokker?

Gammel 26-01-09, 09:54   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker aldri sokker til strømpebukse. Og stillongs bruker jeg aldri til kjole/tunika, så om jeg har sokker på da så er det kun fordi det er praktisk. Å ha sokker i støvlettene er en ting, men hva når du kommer inn til noen og skal ha av støvlettene; Tar du av sokkene også da?

Gammel 26-01-09, 10:16   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker sokker når jeg har på sko. Hjemme er jeg en barfotganger, så da tar jeg av meg sokkene - på besøk lar jeg sokkene være på. - men det ser jo unektelig litt pussig ut det da.

Gammel 26-01-09, 10:19   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

- på besøk lar jeg sokkene være på. - men det ser jo unektelig litt pussig ut det da.

Ja, det er det jeg også synes, men jeg er ingen barfotganger vinterstid, så da blir det enten sokker eller ingen tights før til våren.

Gammel 26-01-09, 10:20   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker pene bomullssokker til tights.

Gammel 26-01-09, 10:21   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg bruker pene bomullssokker til tights.

I samme farge som tightsen da?

Gammel 26-01-09, 10:23   #9
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bomullssokker i samme farge som tightsen, dvs. vanligvis svart. Hjemme går jeg barbeint, på jobb bruker jeg støvler inne de dagene jeg har tights (mot innesko ellers) og på besøk går jeg på sokkelesten. Men nå er vel jeg neppe noe fashionicon til etterfølgelse.

Gammel 26-01-09, 10:29   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker sokker, knestrømper eller leggvarmere. Fargene kan variere litt og jeg er ikke redd for å ta igjen farger fra et skjerf eller en cardigan eller hva jeg nå har på meg den dagen. Oftest er det sort og grått da, men kan også bruke rødt, mørk cerise eller sjøgrønt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:29   #11
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker tynn, eller mellomtynn, strømpis under. Det er jo så kaldt med bare tights på bena.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:30   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier forøvrig også å ha sokker i lik farge som tightsen - sorte - that is.

Gammel 26-01-09, 10:32   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Knestrømper? (Jeg vet hva det er altså, jeg bare prøver å se det for meg til tights)

Gammel 26-01-09, 10:33   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg pleier forøvrig også å ha sokker i lik farge som tightsen - sorte - that is.

Inni eller utenpå tightsen?

Gammel 26-01-09, 10:37   #15
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jeg har sokker i samme farge som tightsen. Så drar jeg tightsen over hælen (Jeg er lav). Ser vel ut som en strømpebukse, men det er jo vinter.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:42   #16
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker sokker som går godt over kneet. Ikke nødvendigvis i samme farge, men som passer til tightsen. I dag har jeg grå tights med sorte, tykke strømper til like over kneet. Kunne også brukt de til sorte tights.

Ser fint ut både med og uten støvletter.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:49   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Knestrømper? (Jeg vet hva det er altså, jeg bare prøver å se det for meg til tights)

Ikke sånne tynne, hvite som vi hadde til 17.mai-kjolen da vi var små altså. Men sånne tykke som kan danderes litt sånn bulkete nedover bena. :forklarer:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:50   #18
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ikke sånne tynne, hvite som vi hadde til 17.mai-kjolen da vi var små altså. Men sånne tykke som kan danderes litt sånn bulkete nedover bena. :forklarer:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:56   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg trenger bilder av ulike alternativer. Dette ble for avansert for meg, og i mitt mentale bilde ser dere rare ut hele gjengen.

Gammel 26-01-09, 15:18   #20
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker kun lange tights om vinteren og har sokker i samme farge under tightsen.
Jeg har ikke åpnet døren til 80 talls minnene ennå hvor vi hadde USA-strømper utenpå (disse arobicsstrømpene).

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.