|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Glad
|
![]() FacebookspørsmålKan man se hvem som har kikket på profilen sin? Enten venner eller "ikke-venner"? Meget pussig sammentreff nemlig, så jeg blir litt paranoid: Jeg klikket på profilen til min eks-svoger sent i går kveld. La han ikke til som venn, bare kikket litt på vennelisten hans. I dag hadde han jammen sendt meg en venneforespørsel. Dette er altså en fyr jeg ikke har snakket med på veldig mange år, så nå lurer jeg på om han har sett at jeg klikket på navnet hans i går? *paranoid*
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: FacebookspørsmålDet jeg vet om Facebook er at ingen har mulighet for å se hverm som titter hos deg, så jeg tror det er en tilfeldighet |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() Sv: FacebookspørsmålMen det er noe veldig rart med Facebook da. Søskenbarnet mitt, som ikke er på facebook, fikk vervemail fra en venninne som jeg aldri har truffet, og nederst i denne mailen var det en link til min profil.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: FacebookspørsmålDu kan i hvert fall slå av din egen profil slik at bare venner får lese den. Det er veldig vanlig nå.
![]() |
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Facebookspørsmål
Spooky. Men kanskje det var denne "people you may know"-funksjonen?
![]() |
#7 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FacebookspørsmålJeg tror det finnes applikasjoner som viser hvem som har sett på profilen din.
![]() |
#8 |
Livsnyter
|
![]() Sv: FacebookspørsmålJeg mener at man kan legge inn en funksjon for å se hvem som er inne på profilen din. Det er jeg nesten sikker på. Det er et slags vedlegg man får fra venner hvor det står noe ala "trykk på forward knappen og se hvem som er inne på profilen din." |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det fantes i alle fall. Ser ut som det ikke er lov.
![]() |
#10 |
Passiv
|
Jeg trodde det var en scam, jeg. |
![]() |
![]() |
#11 |
nygift
|
![]() Sv: FacebookspørsmålDen aplikasjonen er bare sånn at når noen er inne på profilen, ser de at det står at de kikker på den, hvis noen skjønte den forklaringen, men den som eier profilen kan ikke se det.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: FacebookspørsmålDet er sikkert vi som er schmarte, safran. |
![]() |
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
Jeg tror faktisk at Facebook sjekker alle mailaddressene hos mottakeren og sjekker om de har flere venner på facebook, jeg kan ikke skjønne at det kan være noen annen forklaring. For dette var helt merkelig.
![]() |
#17 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FacebookspørsmålJa er ikke det en av de berømte tingene man klikker "ja takk" på all forvirringen etter å ah meldt seg på?
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: FacebookspørsmålNår jeg laget profil på facebook, så før jeg i det hele tatt var kommet inn hadde jeg 2-3 venneforespørsler... Kan folk "søke" etter meg, og så blir det "lagret" til den gang jeg bestemte meg for å registrere meg? |
![]() |
![]() |
#19 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FacebookspørsmålFolk kan søke på deg ja hvis du er registrert. Da kommer fullt navn opp og bilde hvis du har laget det. På innstillinger kan du ornde selv hvem som kan søke deg opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
Ja, det vet jeg. Men jeg lurte litt på om er det sånn at man kan søke opp folk med e-postadresse og så får den som blir søkt på dette som en forespørsel dersom en velger å lage seg facebook profil? Var det jeg lurte på. :trådherper: |
![]() |
![]() |
|
|