|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Horoskop...Er det noen her som har prøvd å bestille personlig horoskop? Eventuellt hvor? Hva koster det, og ikke minst; har det stemt på noen måte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Horoskop...Jepp. Vant et en gang. Det var fullt av piss. Side opp og side ned med svada.
![]() |
#3 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Horoskop...Ja, fikk et gratis en gang. Bare tull. Horoskop/astrologi er bare tull og fanteri
![]() |
#4 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Horoskop...Nei. Det kunne virkelig ikke falle meg inn å bruke penger og energi på slikt.
![]() |
![]() |
#5 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Horoskop...Jeg har blitt spådd ... Det stemte så man fikk frysninger på ryggen ...
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Horoskop...Sånne gratis greier tror jeg ikke noe på. Jeg tror på de som faktisk har evner, og at det finnes slike. Jeg tror også på astrologi, med da utført på en seriøs måte, ikke de man leser i ukeblader.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Horoskop...Har sendt deg PM
![]() |
#9 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Horoskop...Jeg tror i utgangspunktet ikke på slik, men en venninne fikk satt opp ett fra en fyr hun akkurat hadde møtt. De kjente hverandre ikke godt, og han visste i hvert fall ikke noe om hennes fortid og trøblete familieforhold. Horoskopet stemte utrolig godt og det var ingen tvil om at det var hennes. Enkelte detaljer fikk håret til å reise seg, nesten ekkelt. Selv om akkurat dette horoskopet stemte bra, er jeg meget skeptisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
kommende klassiker |
|
|