|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tallfesting av krav til konkursboNå er jeg veldig i stuss her, og håper noen her inne kan hjelpe meg litt på vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Tallfesting av krav til konkursboJeg ville vel anta at det måtte være mulig å påklage den fristen, hvis den er satt opp som urimelig kort, men også det burde Forbrukerkontoret kunne svare på.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tallfesting av krav til konkursboJeg vet ikke hvorfor fristen ikke er lenger, men mistenker at megleren har somlet med å sende ut brev. Han sendte forøvrig brev kun til en eller to av oss i byggefeltet, så hadde vi ikke hatt god kontakt med naboene hadde vi ikke fått vite dette en gang. Det overrasket oss forøvrig ikke, ut fra tidligere erfaringer med dette meglerkontoret. Hold dere unna Krogsveen er mitt tips, maken til dårlig kundebehandling skal man lete lenge etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hvor er hengekøyen!?
|
![]() Sv: Tallfesting av krav til konkursboTror det er gunstig å få en takstmann, eller en annen fagmann til å fastsette kostnadene ved å få rettet opp i feilene etter ettårsbefaringen.
![]() |
#6 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Tallfesting av krav til konkursboTakstmann høres lurt ut. Jeg ville ikke valgt meglerens takstmann til dette, men en nøytral tredjepart.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|