Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du bodylotion hver dag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 16:11   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker du bodylotion hver dag?

Jeg overhørte en samtale mellom to damer på kafe, og begge hadde et gedigent forbruk av bodylotion, siden de brukte det både morgen og kveld og etter trening. Er dette noe "alle" bruker minst en gang om dagen? Jeg må innrømme at jeg syns det er kjedelig og tar for mye tid som en daglig rutine, i tillegg er det er ekkelt å ta på seg klær når man nettopp har smurt seg inn over hele kroppen. Jeg merker heller ikke så veldig stor forskjell på huden, den er ganske myk og ikke tørr selv om jeg ikke smører den med noe. Om sommeren når jeg er i sola trenger jeg å smøre meg, men ikke ellers. Om vinteren tar jeg skrubbekrem og bodylotion en gang i blant, men langtfra hver dag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:13   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Jeg bruker det hver gang jeg har dusjet og det blir hver dag. Jeg er utrolig tørr på kroppe, spes legger og armer. Jeg smører ikke inn hele kroppe, bare der jeg vet at det vil klø og irritere hvis jeg ikke smører meg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:17   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Nei, smører så sjelden som overhodet mulig! Det er kjeeedelig!

Gammel 09-11-08, 16:18   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Nei. Det er overhodet ikke nødvendig for meg, og i tillegg altfor kjedelig og tidkrevende å gjøre hver dag. Jeg bruker det når jeg trenger det, når jeg blir tørr et sted. Stort sett er det hendene på vinteren (noen ganger hver kveld), noen ganger armene og leggene. Og ansiktet støtt. Hvis jeg har dusjet og må smøre armer, legger og ansikt foreks. så hender det jeg tar å "sveiper over" resten av kroppen og, men det er ikke ofte.

Sist redigert av Aminta : 09-11-08 kl 17:18.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:18   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker det veldig sporadisk fordi det tar for lang tid, men jeg burde definitivt brukt det oftere. Kanskje ikke nødvendigvis hver dag, men i hvert fall to-tre ganger i uka. Nå er jeg nok nede på en-to ganger i måneden, og det ser jeg på huden er for lite.

Gammel 09-11-08, 16:19   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg burde bruke det hver dag, men gidder ofte ikke. :latsabbmeddårligtid:
Huden min har absolutt godt av det.

Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:20   #7
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det bruker jeg veldig sjelden.

Gammel 09-11-08, 16:36   #8
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror huden min har det utmerket uten masse tilsettingsstoffer.

Gammel 09-11-08, 16:38   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt flinkere til å rense og bruke krem på ansiktet. Men kroppen står over. Har ikke tørr hud heller, den er faktisk forholdsvis myk, glatt og fin.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:38   #10
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker bodylotion hver gang jeg har dusja- altså nesten hver dag. Hvis ikke blir huden tørr og klør. Men jeg har ekstremt tørr hud.

Gammel 09-11-08, 16:40   #11
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også at bodylotion er noe av det kjedeligste som finnes! Jeg bruker det aldri.

Gammel 09-11-08, 16:46   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg bruker det hver gang jeg har dusjet og det blir hver dag. Jeg er utrolig tørr på kroppe, spes legger og armer. Jeg smører ikke inn hele kroppe, bare der jeg vet at det vil klø og irritere hvis jeg ikke smører meg.

Akkurat sånn er det. Jeg bruker nesten bare uparfymerte produkter (med unntak av oliven-body butter fra Bodyshop, som jeg takket være Xian har smurt magen med under svangerskapene).

Gammel 09-11-08, 16:47   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker det så godt som aldri.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:48   #14
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei.
Men magen fikk gode porsjoner med Body Butter under begge svangerskapene.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:51   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Men magen fikk gode porsjoner med Body Butter under begge svangerskapene.

Samme her. kanskje det var derfor jeg unngikk strekkmerker

Ellers så tar jeg på bodylotion 1-2 ganger i uken. Men burde sikkert ta det oftere. Spesielt på leggene som er ganske tørre.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:51   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg smurte ikke magen noe spesielt da jeg var gravid heller, men har ikke ett eneste strekkmerke etter fire gedigne mager (omtrent i tvillingsize). Men det er jo en annen diskusjon.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:54   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Samme her. kanskje det var derfor jeg unngikk strekkmerker

Ganske sikkert ikke. Strekkmerkene dannes langt under den delen av huden som kan nyttegjøre seg av kremer, har jeg skjønt, så det er nok heller flaks, gode gener eller magi som har æren for de manglende strekkmerkene dine.

Jeg smurte meg ikke en eneste gang under noen av mine graviditeter, og jeg har fikk ikke så mye som antydning til et strekkmerke. :datapunkt:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:59   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ganske sikkert ikke. Strekkmerkene dannes langt under den delen av huden som kan nyttegjøre seg av kremer, har jeg skjønt, så det er nok heller flaks, gode gener eller magi som har æren for de manglende strekkmerkene dine.

Stekkmerker er hormonalt betinget og det er underhuden som "sprekker". Bodylotion smøres på hornlaget/overhuden, og forebygger ikke strekkmerker, desverre.

Jeg smører meg med bodylotion et par ganger i uken. Enkelte dager dusjer jeg 2 ganger pr. dag, og selv om jeg bruker minimalt med såpe ser jeg at huden peiodevis blir veldig tørr. (Særlig leggene.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 17:00   #19
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Smøre seg hver dag nei, det kunne aldri ha skjedd her.

Smører meg inn de gangene jeg vil lukte ekstra godt, være ekstra myk, eller bare føle at jeg har gjort noe "ekstra" for meg selv.
:sjuske som ikke trenger store anstrengelser for å føle seg fjong:

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 17:01   #20
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Kjedelig å smøre på hele kroppen og tar altfor mye tid. Dessverre. Synes det gir en god følelse, så kunne nok strengt talt ha valgt å smøre meg inn litt oftere enn jeg gjør.

Blir skippertakmetoden her. Merker det godt på huden når den skriker etter ekstra fuktighet og da får den.

Er nøye på å ikke bruke mye såpe i dusjen og det hjelper nok endel på min hud som i utg.punktet egentlig er ganske tør.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.