Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips til ny frisyre igjen

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 21:05   #1
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Tips til ny frisyre igjen

Ble inspirert av Honda. Jeg skal til frisøren neste uke, og har lyst å forandre meg litt rett og slett. Frisyren jeg vil ha skal være tøff, og kan godt være litt anderledes. Denne (kjedelige men lettstelte) frisyren har jeg hatt i et par år tror jeg. Samme fargen også.

Sist redigert av Meta : 04-01-09 kl 22:28.
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 12:32   #2
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Sv: Tips til ny frisyre igjen

Ingen? For en lite behjelpelig gjeng!

Gammel 04-12-08, 12:46   #3
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror du hadde vært tøff med en bob a la Katie Holmes. Ikke noen vill frisyre, men tror du hadde kledd de litt markerte kantene og tyngden. Rett og slett litt typete.

Gammel 04-12-08, 12:46   #4
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Så pen du er!

Behjelpelig, ikke sant?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 12:48   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Arran jeg.
Du har ett veldig pent ansikt som hadde kledd den frisyren.
Fargen ville jeg ikke gjort noe med.

Gammel 04-12-08, 12:53   #6
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Fargen ville jeg ikke gjort noe med.

Enig i at fargen allerede er som den skal til en slik frisyre.

Gammel 04-12-08, 12:59   #7
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Denne tror jeg hadde passet

Gammel 04-12-08, 13:10   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg tror du hadde vært tøff med en bob a la Katie Holmes. Ikke noen vill frisyre, men tror du hadde kledd de litt markerte kantene og tyngden. Rett og slett litt typete.

Veldig enig med Arran.

Så nydelig du er forresten.

Lykke til hos frisøren, moro å fornye seg på håret.

Gammel 04-12-08, 13:12   #9
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Jo, jeg eeelsker bob, men problemene er to: Jeg har lang giraffhals som jeg tenker blir overkant fremtredende med en slik klipp, og håret mitt er veldig tynt. Men at jeg kan ha en typete frisyre. Tja kanskje det?

Jeg tror jeg beholder den mørke fargen, men muligens med litt mer lilla i... Litt kaldere altså.

Bella: Jeg synes du er veldig behjelpelig jeg. og litt

Gammel 04-12-08, 13:14   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Denne har jeg lyst på. Får se om jeg våger til jul.

Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 14:44.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 13:15   #11
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Den var tøff. Våg det til jul!

Gammel 04-12-08, 13:28   #12
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Den var tøff. Våg det til jul!

Mannen er , da han liker langt hår.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 13:33   #13
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Jo, jeg eeelsker bob, men problemene er to: Jeg har lang giraffhals som jeg tenker blir overkant fremtredende med en slik klipp, og håret mitt er veldig tynt. Men at jeg kan ha en typete frisyre. Tja kanskje det?

Jeg tror jeg beholder den mørke fargen, men muligens med litt mer lilla i... Litt kaldere altså.

Ellers om jeg tenkte da jeg så bildet: En bob vil framheve den flotte, slanke halsen

Mitt hodet er nemlig skrudd fast direkte på skuldrene og jeg har alltid ønsket meg en slik hals.

Gammel 04-12-08, 13:34   #14
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Så pen du er!

Jeg tror du vil kle en litt myk (og lang) bob-klipp, og en litt annen farge. Fremdeles mørk, men jeg synes den nyansen du har nå ble litt for hard, selv om det jo kan være lyssettingen på akkurat de bildene du la ut som gjorde det.

Gammel 04-12-08, 13:47   #15
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Mannen er , da han liker langt hår.

Men det er jo ditt hår.

Lang hals, er det pent altså? Ja, jo, kanskje det blir bob likevel...

Gammel 04-12-08, 14:20   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En litt typete bobfrisyre tror jeg blir supert!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 14:30   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lange halser er pene med sånn sveis. :støtter forslaget:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 14:41   #18
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tro om man kan ønske seg lang pen hals til jul?

Du er en pen dame, og bob vil absolutt kle deg Meta.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 14:48   #19
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Alt kler den smukke! Du er kjempepen, og jeg stemmer i med de andre som ønsker å se deg med en tøff bob!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 21:16   #20
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Skal si dere gir komplementer! Takk skal dere ha!

Og takk for tipsene, mannen likte godt Katie Holmes sin frisyre han også. Må ta med bilde til frisøren, tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.