Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's for viderekomne - sesongstart!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 21:10   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Grey's for viderekomne - sesongstart!

Noen som har sett første episode av fjerde sesong ennå?
Jeg laster ned nå.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 21:19   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!

Nye episoder??

Skal gi beskjed til nedlastingssjefen når han kommer fra jobb. Kanskje jeg må avlyse venninnekvelden i morgen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 21:53   #3
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg har nettopp lagt episoden over på cd og skal se den straks.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 22:01   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sparer den til neste uke når mannen skal vekk. Men den er på fil, ja. Den og ER. Og Betty.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 22:33   #5
Left
Passiv

Standard

Hvor laster dere ned?

Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 22:36   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Åh! Endelig! Skal sette mannen i sving umiddelbart

Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 23:12   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sett den i kveld, og jeg synes absolutt det har tatt seg litt opp igjen og er verdt å se videre på. Men så var forventningene på bunn fra forrige sesong også da.

Gammel 28-09-07, 23:14   #8
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett den nå og ble positivt overrasket. Skal definitivt følge med videre.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 23:01   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kristina: "How is dr. Burke? I haven't seen him around, is he off today?"
Derek: "Dr. Burke handed in his letter of resignation two weeks ago. He wanted me to tell you."

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:36   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Missa var ikke fan av Burke skjønner jeg.

Gammel 02-10-07, 09:39   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

hvor laster dere ned fra?

Gammel 02-10-07, 09:49   #12
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

www.thepiratebay.com tipper jeg (eller er det www.thepiratesbay.com , får ikke testet fra jobb?)

Du må gå inn der det står TV programmer og finne Greys -> Sesong 4.

Jeg hadde ikke tenkt å se, men jammen var det litt bedre takter enn i Sesong 3. Kanskje jeg følger med denne uken også.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:53   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Jeg hadde ikke tenkt å se, men jammen var det litt bedre takter enn i Sesong 3. Kanskje jeg følger med denne uken også.

Ja, på slutten av forrige sesong var jeg ganske lei, men det ser ut til å ha tatt seg litt opp igjen. La oss håpe det fortsetter.

Gammel 02-10-07, 09:58   #14
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg syns ikke noe om at Burke er ute, da...
Blir igrunnen litt oppgitt over de utrolige fram og tilbake greiene mellom disse kjæresteparene.

Det KAN bli for mye!

Også søsteren til Meredith også?
Njææ, vet ikke jeg...

Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:23   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:må få gitt beskjed til nedlastingssjefen:

Gammel 02-10-07, 11:26   #16
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kristina: "How is dr. Burke? I haven't seen him around, is he off today?"
Derek: "Dr. Burke handed in his letter of resignation two weeks ago. He wanted me to tell you."

Det kunne like gjerne vært
Derek: "Dr. Burke was forced to resign, due to drug related problems and general homophobic tendencies. Don't you read the papers?"
Det var ihvertfall det jeg tenkte da jeg så den scenen. Good riddance to bad doctor.

Men ellers var den relativt ok, bortsettfra hele reinsdyrgreien. Überteit.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 11:29   #17
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Derek: "Dr. Burke was forced to resign, due to drug related problems and general homophobic tendencies. Don't you read the papers?"

Det var det som slo meg også. Litt mye slåssing, antagelig

Klarer forresten ikke bli enig med meg selv om jeg skal sympatisere med Dr. Torres eller ønske henne ut av serien.

Sist redigert av Frantzen : 02-10-07 kl 11:35.
  Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 13:31   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Gammel 02-10-07, 20:31   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kif: Megabra! De derre Bambi-scenene spolte jeg glatt over. VISSTE jo at det måtte være überteit okke som.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:48   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har visst glemt hva som skjedde sist sesong. Noen som har lyst å fortelle meg kjapt hva som skjedde i bryllupet og hvorfor Christina ble forlatt ved alteret? *tåkete*

Jeg er forøvrig ikke helt overbevist. Det er fortsatt mye frem og tilbake. Noen som har sett episode 00 btw? Der de snakker seg gjennom det som har skjedd til nå? Verdt å få med seg?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.