Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere med reimadresser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-08, 20:43   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Dere med reimadresser

Tenkte å gi reima en siste sjansje siden jeg fikk en til 30% avslag nå før jul. Måtte ha ny dress for den han hadde fikk en stygg flenge på beine.

Joda, som sagt kjøpte en og nå angrer jeg skikkelig. Er det seriøst at en dress til 1000 kr som det står skal være vanntett ikke er det?

Guttungen var ute en drøy time i barnehagen i dag og dressen var fuktig inni. Seriøst! Det har vært 2-4 minus i dag og snø.

Guttungen plumpa i fjor påske i isvann med ticketdressen, han landa på ryggen i bekken, men han var knust tørr innvendig!

Hva gjør jeg nå? Kan jeg klage? Nå er jeg sur altså.

Gammel 12-12-08, 20:43   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med reimadresser

Jeg har aldri opplevd lekk teima tec.

Gammel 12-12-08, 20:44   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet ikke hva du skal eller kan gjøre, men jeg har aldri opplevd at mine har vært våte inne dressen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 20:45   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har ikke jeg allverdens erfaring, men dette høres veldig dårlig ut. De Reimadressene jeg har hatt til barna har vært fantastiske, både vanntette og gode til å holde på varmen.

Gammel 12-12-08, 20:45   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reima eller Reima tec.?Det er to forskjellige ting, er det ikke det da?

Reima tec skal vel være tilnærmet vanntett, ikke Reima. Er det ikke sånn?

Gammel 12-12-08, 20:47   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Er en reimatec ja, finnes vel flere typer innen reima?

Hadde det vært slaps og regn så kunne jeg forstått det, men ikke når det er nysnø og så fint ute som det er nå. Den har aldri vært vasket, er helt ny. Kjøpt for en uke siden bare. Han kan nå uansett ikke ha en dress han blir våt i så fort. Da er da bare ut å kjøpe nytt. Jippi! Dette begynner å bli veldig dyrt.

Gammel 12-12-08, 20:48   #7
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Den var ikke fuktig kun nede på beina som dresser kan bli, men den var fuktig i rumpa også. Og der er det jo ekstra lag med stoff.

Gammel 12-12-08, 20:49   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene mine har badet i vanndammer med Reima Tec og aldri blitt våt. Begriper ikke hva barnet ditt har gjort for å klare det.

Gammel 12-12-08, 20:53   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ungene mine har badet i vanndammer med Reima Tec og aldri blitt våt. Begriper ikke hva barnet ditt har gjort for å klare det.

Nei det er det ingen som gjør. Han er 5 år og er ikke den som sitter lengst på rompa, men er ute og løper med gutta. Ingen i barnehagen hadde sett noen vanndammer og han var den eneste med våt dress inni.

Gammel 12-12-08, 20:53   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dra tilbake dit du kjøpte den

Gammel 12-12-08, 20:53   #11
Line
Just me

Line sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Mine barn har aldri blitt våte igjennom med ReimaTec dressene selv om de nærmest har sitti i vanndammer.
Jeg hadde vel gått tilbake til butikken og forklart problemet.

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 20:54   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Han har sikkert svettet som en gris.

Gammel 12-12-08, 20:57   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm og det var ikke svette? For jeg har aldri opplevd at de har tatt inn fuktighet hvis de ikke har bada i vann i mange timer med en slitt dress. Hvis dressen ikke tåler vanlig bruk, ville jeg klage.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 21:00   #14
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Og nå ser jeg at jeg har lurt både dere og meg. Etter deres uttalelse så måtte jeg gå å sjekke enda en gang, og det er ikke tec, men kiddo. Ja da så, da skjønner jeg hvorfor han er våt. Er bare å søke så finner man grunnen.

Nå var jeg litt småstressa da jeg kjøpte den, men jeg presiserte høyt og tydelig at jeg ville ha en slitesterk dress som i tillegg var vanntett, fortalte hvor fornøyd jeg hadde vært med ticket dressene. Vi så på flere dresser, men hun skrøt så av reimatec dressen, så vi valgte den. Yeah right!! Hengte den i tillegg av til dagen etter for eksen skulle hente og betale (ja vi har en særordning)

Jeg skal ALDRI, aldri mer kjøpe utetøy til ungene, for jeg glemmer å sjekke at jeg får riktig. Spesielt når jeg kjøper tøy jeg ikke er kjent med. I fjor fikk jeg en strl. for liten til eldstemann og jeg oppdaget det ikke før det hadde gått 3 uker!

Nå er jeg hvertfall sur.

Takk for svar forresten, er bare å hive den i søpla og gå ut for å kjøpe enda en dress.

Gammel 12-12-08, 21:04   #15
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Reima eller Reima tec.?Det er to forskjellige ting, er det ikke det da?

Reima tec skal vel være tilnærmet vanntett, ikke Reima. Er det ikke sånn?

Reima er vel vanntett uansett?
Her har jeg bare sett Reima Tec og Reima Tec+.
Snuppa fikk Reima i høst. Vi bor i Bergen og hun har til nå aldri vært våt!

Jeg hadde gått tilbake til butikken

Gammel 12-12-08, 21:06   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Reima er vel vanntett uansett?
Her har jeg bare sett Reima Tec og Reima Tec+.
Snuppa fikk Reima i høst. Vi bor i Bergen og hun har til nå aldri vært våt!

Jeg hadde gått tilbake til butikken

Reimaer er vanntette bare når de heter noe med tec. Tec+ er også vanntett, men mer slitesterke.

Gammel 12-12-08, 21:08   #17
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Reimaer er vanntette bare når de heter noe med tec. Tec+ er også vanntett, men mer slitesterke.

Aha... Da skjønner jeg hvorfor jeg bare har sett med Tec på her i byn

Gammel 12-12-08, 21:08   #18
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reima kiddo er best til kaldere vær. Men du sa du skulle ha en vanntett dress, så jeg synes du skal dra tilbake til butikken å diskutere saken med dem.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 21:09   #19
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Aha... Da skjønner jeg hvorfor jeg bare har sett med Tec på her i byn

Ja, jeg tror ikke dresser for kaldere klima som lekker selger så godt på vestlandet

Gammel 12-12-08, 21:16   #20
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Reima kiddo er best til kaldere vær. Men du sa du skulle ha en vanntett dress, så jeg synes du skal dra tilbake til butikken å diskutere saken med dem.

Kanskje jeg skal gjøre det ja. Har tre unger å kle opp med vinterklær, og da har jeg rett og slett ikke råd til bomkjøp. Selv om eks er med å spleise så blir det jo dyrt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.