|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Dere med reimadresserTenkte å gi reima en siste sjansje siden jeg fikk en til 30% avslag nå før jul. Måtte ha ny dress for den han hadde fikk en stygg flenge på beine.
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med reimadresserJeg vet ikke hva du skal eller kan gjøre, men jeg har aldri opplevd at mine har vært våte inne dressen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Dere med reimadresserNå har ikke jeg allverdens erfaring, men dette høres veldig dårlig ut. De Reimadressene jeg har hatt til barna har vært fantastiske, både vanntette og gode til å holde på varmen.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere med reimadresserReima eller Reima tec.?Det er to forskjellige ting, er det ikke det da?
![]() |
#6 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Dere med reimadresserEr en reimatec ja, finnes vel flere typer innen reima?
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dere med reimadresserUngene mine har badet i vanndammer med Reima Tec og aldri blitt våt. Begriper ikke hva barnet ditt har gjort for å klare det.
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Dere med reimadresser
Nei det er det ingen som gjør. Han er 5 år og er ikke den som sitter lengst på rompa, men er ute og løper med gutta. Ingen i barnehagen hadde sett noen vanndammer og han var den eneste med våt dress inni.
![]() |
#11 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med reimadresserMine barn har aldri blitt våte igjennom med ReimaTec dressene selv om de nærmest har sitti i vanndammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Dere med reimadresserHm og det var ikke svette? For jeg har aldri opplevd at de har tatt inn fuktighet hvis de ikke har bada i vann i mange timer med en slitt dress. Hvis dressen ikke tåler vanlig bruk, ville jeg klage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Dere med reimadresserOg nå ser jeg at jeg har lurt både dere og meg. Etter deres uttalelse så måtte jeg gå å sjekke enda en gang, og det er ikke tec, men kiddo. Ja da så, da skjønner jeg hvorfor han er våt. Er bare å søke så finner man grunnen.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reima er vel vanntett uansett?
![]() |
#16 |
maler
|
Reimaer er vanntette bare når de heter noe med tec. Tec+ er også vanntett, men mer slitesterke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aha... Da skjønner jeg hvorfor jeg bare har sett med Tec på her i byn
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med reimadresserReima kiddo er best til kaldere vær. Men du sa du skulle ha en vanntett dress, så jeg synes du skal dra tilbake til butikken å diskutere saken med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Opp og ned
|
Kanskje jeg skal gjøre det ja. Har tre unger å kle opp med vinterklær, og da har jeg rett og slett ikke råd til bomkjøp. Selv om eks er med å spleise så blir det jo dyrt.
![]() |
|
|