|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvilken serie skal jeg kjøpe?Jeg vurderer å kjøpe en serie på dvd til Pidamannen til jul. Men hvilken? Han har allerede sett og vært begeistret over Rome, Carnivale, The Wire, Big Love, Sopranos og Twin Peaks. Kan noen med tilsvarende smak anbefale en god serie? |
![]() |
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?Mad Men ble sluppet i Norge i går, så den bør vel være et hot tips. Jeg har ikke sett den selv, men har fått den anbefalt av Skilpadda og Ben Murphy her tidligere i høst. Nå har jeg lest en del om den selv også, og den anbefales over hele fjøla. Den skal nytes i juleferien her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?
|
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?Mad Men! Ja!
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?Og Life on Mars, som er en miniserie fra BBC og helt fabelaktig. (Ikke den amerikanske remaken som jeg tror nettopp er ferdigvist på TV, altså. Den er visst ikke vellykket.) Jeg har en omtale her, om du vil vite mer om den (det er lite spoilere, bare for den første halvtimen, sånn omtrent, for å forklare konseptet).
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?Mad Men skal vi ha til jul. Kan nesten ikke vente!
![]() |
#10 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?Deadwood.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?Takk for gode tips! Mad man må jeg sjekke ut. Dexter - det er reinspikka krim, er det ikke? Mannen er ikke så begeistra for krim.. |
![]() |
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?
Nope, det er ikke en krimserie. Det handler om en seriemorder som jobber som åstedsgransker. Den er kul altså, om enn litt creepy i starten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?House. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fjott
|
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?Dexter!!
![]() |
#17 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?csi miami
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken serie skal jeg kjøpe?Da har jeg kjøpt Mad man, men Pidamannen har vært så søt i dag, så han fikk den i overraskelsesgave i dag i stedet for på julaften.. Ikke at jeg har lyst å se dvd i kveld, altså. |
![]() |
![]() |
|
|