|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Når de små ødelegger for de store i lek
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Når de små ødelegger for de store i lekPoenget er at jeg sjelden har tålmodighet til å bygge slike hus selv, og jeg kjente at irritasjonen vokste da Peder bare ødela og ødela.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når de små ødelegger for de store i lekSå fint hus!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når de små ødelegger for de store i lekDet er jo det som er så søtt med småsøsken..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når de små ødelegger for de store i lekSnuppa har det samme huset og en veldig tilsvarende lillebror. Han tar tak i hele huset og kaster det veggimellom. Alle de sirlig oppstilte møblene inni huset ligger dermed strødd over hele leiligheten. Snuppa blir forferdelig sint, og det synes jeg faktisk hun skal få lov til å bli. Men vi øver på at hun ikke skal slå eller sparke som reaksjon. Hun er veldig fysisk til vanlig, men i akkurat disse situasjonene er hun ganske flink til å begrense seg.
![]() |
![]() |
#9 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når de små ødelegger for de store i lekFysj og fysj guniss, og du kaller deg pedagog!
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Når de små ødelegger for de store i lekHannah blir lei seg når han ødelegger, men hun blir, imponerende nok, ikke sint og ekkel. Jeg hadde hatt full forståelse for at hun ble det.
![]() |
|
|