Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalongen ...

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 13:30   #1
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Medlemssalongen ...

Nå har jeg vært nysgjerrig på denne lenge, og har endelig fått nok ryktepoeng og innlegg. Men selv om dette ble ok for flere timer siden har jeg ikke fått tilgang enda.. Hvor lenge skal man vente da?

Gammel 05-12-08, 13:42   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalongen..

Dette skal gå automagisk, med oppdatering hver halvtime, mener jeg å huske. Kommer du ikke inn her, altså?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 13:45   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalongen ...

Jeg forsker på saken.

Gammel 05-12-08, 13:50   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I mellomtiden skal vi rødprikke deg, sånn at du ender på 99 poeng.

Gammel 05-12-08, 13:53   #5
Amic@

Amic@ sin avatar

Standard

Rødprikker .... Jeg som ble så glad da jeg hadde fått over 100....

Venter spent jeg altså!!

Gammel 05-12-08, 14:24   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå tror jeg du har tilgang? (Jeg har ikke gjort noe annet enn å undersøke, altså, men det ser ut som du har tilgang nå.)

Gammel 07-12-08, 23:02   #7
Amic@

Amic@ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå tror jeg du har tilgang? (Jeg har ikke gjort noe annet enn å undersøke, altså, men det ser ut som du har tilgang nå.)

Ja jeg kom inn Takk for at du sjekket!

Gammel 07-12-08, 23:04   #8
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

(Hva med oss som kvalifiserer til M2, da? )

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:11   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

(Hva med oss som kvalifiserer til M2, da? )

Det har nettopp vært opptak så da blir det vel en stund til neste.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:14   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det har nettopp vært opptak så da blir det vel en stund til neste.

Hva er nettopp, da? Jeg har jo hatt mer enn 1000 poeng i en evighet ... (Eller er det mer? )

Gammel 07-12-08, 23:17   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

20.11. Det er vel opptak en gang i måneden eller noe? Manuelt.

Gammel 07-12-08, 23:18   #12
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

20.11. Det er vel opptak en gang i måneden eller noe? Manuelt.

Men jøss, jeg hadde vel mer enn nok da.

Gammel 07-12-08, 23:18   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du kan vente på meg, Hasselnøtt. Jeg har ikke så forferdelig langt igjen.

Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:19   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

PM til HP.

Gammel 07-12-08, 23:21   #15
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Sikkert ikke noe spennende uansett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.