Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Byrkjedalstunet - for et sted

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 02:51   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Byrkjedalstunet - for et sted

Jeg og mannen var på julebord med jobben hans i kveld. Vi var på Byrkjedalstunet, og jeg har aldri vært der før. Fantastisk sted! Lysstøperiet var åpent så vi tok turen inn dit før vi spiste, og de hadde vanvittig mye flotte ting til salgs. Synd jeg ikke er rik.

Selve spisesalen var inne i et fjell. Hele bygningen var sprengt ut i selve fjellet, så vi satt liksom inne i en stor sal med fjellvegger rundt og over oss, og med lysestaker banket inn i selve fjellet. Utrolig flott! Maten var også nydelig, forrett: nydelig fiskesuppe med hjemmebakt brød og godt smør, julebuffet med pinnekjøtt, ribbe og alt tilbehør til hovedrett og multekrem, karamellpudding med konjakk-krem, riskrem og krumkaker til dessert.

Noen som har vært der? Det var en ganske spesiell opplevelse. Det var så fint pyntet til jul, gammeldags og koselig. Juletre midt ute på tunet og julelys overalt.
Synd vi glemte kameraet, men jeg skal se om jeg får noen bilder av en av min manns kolleger.

Gammel 30-11-08, 02:53   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Byrkjedalstunet - for et sted

Her fant jeg noen bilder og info:

http://www.byrkjedalstunet.no/NO/gloppehallen.html

Gammel 30-11-08, 09:30   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En god venninne jobber der. Det er et veldig fint sted, ja.

Gammel 30-11-08, 09:32   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver gang jeg er hjemme så er det et evindelig mas "Skal vi ikke ta oss en tur på på Byrkjedalstunet, Veronal?". Hver gang mine foreldre har besøk fra folk som ikke bor i området så tar de turen til Byrkjedalstunet og hver eneste gang rapporterer hun pr sms.

Ja, jeg har vært der.

Gammel 30-11-08, 12:08   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Da hadde jeg blitt litt mettet ja.

Gammel 30-11-08, 12:11   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok samme opplevelse som Veronal. Hver helg det var utenbys familie på besøk, så var det Byrkjedalstunet (med rømmegrøt) den ene dagen og Hå gamle prestegård (med vafler) den andre dagen.

Men ja, det er veldig fint der.

Gammel 30-11-08, 12:47   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Vi overnattet der på vei til Dyreparken i Kristiansand.
Ungene koooste seg!!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 13:27   #8
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var der med jobben i fjor. Veldig koselig sted men jeg har litt dårlige minner derfra siden jeg fikk omgangssyke på stigende rus .

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.